annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart

Topic gestart op: 01-03-24 04h48

Antwoorden: 135 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart

OPGELOST

Maart.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in de babbelhoek van april.

Tot zo.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

135 ANTWOORDEN 135
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 allez weer goede daden gedaan. Goed van je.

Voor allen een fijne maandag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedenavond , 

@Josette leuk dat je toch nog even kunnen fietsen 🚴 hebt gisteren . Heb nu pas kunnen antwoorden druk gehad met mijn Moeke want ze had pijn in haar been 🦵 dus even geholpen en gaan wandelen met de woef 🐕 en een schaap 🐑 moeten helpen want zat vast tussen de draad met haar kop . De boer 🧑‍🌾 gaan halen . Daarna om te kijken 👀 of ze niets had , want ze moet binnen een paar dagen bevallen van een lammetje 🐑. Ik was toch bezorgd 😦
voor wie uit werken gaat werk ze @patrick2 @en nog een fijne nacht en avond voor jullie allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

Inderdaad @Tinneke2 in de namiddag ben ik al terug naar binnen moeten gaan.

Maar we waren in de vroege morgen even op de fiets geweest.

Fijne zondag iedereen.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen ,

wakker geworden met het zonnetje heerlijk , dan wens ik jullie allen vandaag een fijne Zaterdag . En voor wie het nodig geeft veel sterkte. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

Een fijne zaterdag iedereen.

Leden met de meeste pluimen