Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-24 04h48
Antwoorden: 135 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in de babbelhoek van april.
Tot zo.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505
Nee niet zelf ik persoonlijk of mijn vriend.
Maar het is wel in de familie en dan zijn familie aangezien ik geen meer heb ( of toch geen contact meer )
@patrick2 gelukkig niets met jullie, maar goed
in de familie is ook niet fijn om mee te maken, sterkte.
@Josette zalig dat de lente begint en de zon 🌞 is er al 😀. En je de prent met alle diertjes voor Pasen 🐣 Pasen uitstekend voor de maand Maart prachtig 😍 gedaan . Dikke pluim. Gisteren een zalige dag gehad. Vol met verrassingen.
Ga terug op stap genieten van het zonnetje met een leuke wandeling 🚶 om te ontspannen 😎 en dan de strijk een gedeelte dat ik wat laten liggen heb . De rest gaat niet lopen .
En vandaag mag Douglas terug naar huis 🏠 hopelijk 🤞 voor jullie dat dit de laatste keer is en dat je het zelf nu mag doen .
@patrick2 voor u kan het weekend al vast beginnen .
@Cdt24801 Mooi gezegd ons @Josette kan er wat van elke maand paraat om er iets mooiers 🤩van te maken .
voor iedereen die hier komt piepen 🐣 een zonnige fijne dag 👋 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette bedankt wederom voor een nieuwe babbelziek en mooi bijpassend thema gemaakt.
@Tinneke2 het weekend is idd begonnen kan het wel gebruiken na deze week. Een week met veel slecht nieuws en veel werk.
Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder.