annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart

Topic gestart op: 01-03-24 04h48

Antwoorden: 135 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart

OPGELOST

Maart.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in de babbelhoek van april.

Tot zo.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

135 ANTWOORDEN 135
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @Tinneke2 @patrick2  bedankt voor de lovende woorden.

@patrick2  heel veel sterkte.

Mag ik vragen heeft het betrekking op jezelf? 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Nee niet zelf ik persoonlijk of mijn vriend. 

Maar het is wel in de familie en dan zijn familie aangezien ik geen meer heb ( of toch geen contact meer )

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  gelukkig niets met jullie, maar goed 

in de familie is ook niet fijn om mee te maken, sterkte.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette zalig dat de lente begint en de zon 🌞 is er al 😀. En je de prent met alle diertjes voor Pasen 🐣 Pasen uitstekend voor de maand Maart prachtig 😍 gedaan . Dikke pluim. Gisteren een zalige dag gehad. Vol met verrassingen. 
Ga terug op stap genieten van het zonnetje met een leuke wandeling 🚶 om te ontspannen 😎 en dan de strijk een gedeelte dat ik wat laten liggen heb . De rest gaat niet lopen . 
En vandaag mag Douglas terug naar huis 🏠 hopelijk 🤞 voor jullie dat dit de laatste keer is en dat je het zelf nu mag doen . 
@patrick2 voor u kan het weekend al vast beginnen . 
@Cdt24801 Mooi gezegd ons @Josette  kan er wat van elke maand paraat om er iets mooiers 🤩van te maken . 
voor iedereen die hier komt piepen 🐣 een zonnige fijne dag 👋 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Josette bedankt wederom voor een nieuwe babbelziek en mooi bijpassend thema gemaakt. 

@Tinneke2 het weekend is idd begonnen kan het wel gebruiken na deze week. Een week met veel slecht nieuws en veel werk. 

Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen