Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-22 06h01
Antwoorden: 192 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen,
middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan verder in deze babbelhoek tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/124491#M16047
@Anonymous Fijne dag voor jou ook ,heerlijk 🌞 😎 , ga er eens goed van genieten vandaag eens lekker rusten en niet te veel doen .
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Je moet eens de toerist kunnen uithangen,dat moet kunnen 😃👏
@Anonymous Toch even zwerfvuil opgehaald twee volle zakken weer en dat op een goed twee uurtjes tijd . Nu genieten van het goede weer en inderdaad ga de toerist eens uitgangen 🤪😄😎
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Pas terug van motor ritje,nu ook verder genieten van het zonnetje 😎(dus den toerist uithangen)😂
@Anonymous @Josette @Tinneke2 @MustafaY @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette mijne eerste zit er al op en nu op naar de tweede.
Het is wel heel mooi weer moet zeggen en dat mag van mij persoonlijk zo wel lang blijven ( sorry @Josette ). Nu beetje genieten de deur open en de koffie erbij.
@Anonymous ik heb zelf geen motor maar heb al wel verschillende keren achterop gezeten en met dit soort dagen is dat heerlijk om te gaan rijden.
Voor de rest zeg wens ik iedereen een fijne dag verder.