Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-22 06h01
Antwoorden: 192 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen,
middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan verder in deze babbelhoek tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/124491#M16047
@adizal Ik ben belangen niet vurig 🥵 , maar kets iemand zijn babbelhoekje niet af . Ze worden er ook niet voor betaald , , steekt er ook haar vrije tijd in . Denk je nu echt dat je de enige op de wereld ben die vrijwilligers werk doet .Man toch !😂😂
Laat mij niet lachen .
Stop met uw gezever en laat mensen gerust hier wordt ook lief en leed gedeeld en jij vind dit zever .Wat een onmens ben jij .
Alleen mag hier komen stoefen we weten het nu en je voorbeeld niet te lezen en doe dat op een andere topic lees eens goed man 👨 je kent nog altijd niet de regels .Denk je dat jij alleen deskundige uitleg kan geven 😂😂😂😂. En de wetgeving kent jeetje 🙄. . De wijzen hebben ook verstand in hun hoofd ze .
Heb geen zin meer om woorden aan je vuil te maken .
tinneke2 / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @MustafaY en alle andere een goedemiddag.
@Josette als ik dit lees is het voorbij de eerste nacht dus nu nog drie te gaan want heb donderdag nacht verlof. Deze nacht was toch ook redelijk warm bij ons hoor op de bureau.
@Tinneke2 ik heb goed geslapen dus dat is in orde nu aan de koffie.
En @Tinneke2 en @Josette laat het niet aan je hart komen en laat het zeker aan je voorbij gaan het is het niet waard , ik geef jullie dat als tip mee 🙂
NU de koffie op drinken nog een beetje wakker worden en dan deze nacht weer werken.
Voor de rest zeg aan allen een fijne dag verder.
@patrick2O maar ga dat ook niet doen hoor Patje , hij wou mijn adres en ging met een schoen 🥾…. En nog lelijke verwijten . Maar blijkbaar is het verwijderd . Kon het net nog lezen 📖.
Het was echt grof. En dat voor iemand met zoveel ervaring ….
Maar ik blijf 🙂en niet somber zijn .
Het zal vlug weer weekend zijn . Hier heel de dag veel wind geweest en bewolkt nu is het weer beter weer .
Fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
@Tinneke2 oooo ik moet ook stiekem lachen. Gelukkig ben je niet gekwetst.
@Cdt24801 we hebben aan je moeten denken, tja met dat weer wil blijkbaar iedereen de buiten in.
Allen een fijne maandag @patrick2 heeft er zijn eerste werkdag al bijna opzitten.
Een voordeel van de nacht lekker koel.
Het is effectief een warm zweet WE geworden ... Twee dagen van 's morgens tot 's avonds op de moto en snikheet ... Tja, dan kan je niet anders dan zweten hé 😋
Maar alles is heel goed verlopen, zaterdag waren de fietsers dolblij en vandaag hebben we ons met de club eens goed uitgeleefd (op een veilige manier uiteraard, en respectvol naar de andere weggebruikers toe).
Wat die andere weggebruikers betreft, die waren er naar onze goesting veel te veel vandaag .. Iedereen was de baan op: fietsers, wandelaars, auto's ... en ja ook moto's ... 😁