annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-23 05h38

Antwoorden: 241 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we weer verder. 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/144665

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

241 ANTWOORDEN 241
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette rust nog maar goed uit , jammer dat je je nog niet zo goed 😔 voelt . 
@patrick2 je weekend ziet er goed 👍☺️ gevuld uit . Gelijk heb je geniet ervan want wordt heerlijk weertje . 
Gisteren ontdekt dat ik 3 meesjes dood in de nest 🪺 vond . Dat is de natuur ,2 katten 🐈 🐈 sluipen telkens naar de nest 🪹 en daardoor kwam de moeder niet meer voederen . Was het hart 💔 van in . Heb nu veranderd dat ze verder kan haar eitjes voor de tweede keer kan leggen . En is ze nu gerust . 
Vandaag verder opruiming in de tuin 🪴 bijna gedaan . Tuinhuis nr 1 is al uitgemest en nu de volgende . Terras poetsen en dan boodschappen doen. 
Verder genieten ☺️ van mijn dag .

@Helen1 Alles goed met jou lees ik je bent eindelijk gesetteld . Ga het een beetje 🤏 met jou . 

@Cdt24801  Ga je terug met de motor 🏍️ weg?

@bigMODDER fijn weekend gewenst 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Nee, dit WE niks motor ... Kan ook al eens voorvallen hé 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Ga er zeker van genieten dit verlof en echt eens helemaal niks doen. 

En ja dit weekend is al gevuld en de week erachter heeft mijn partner ook verlof dus kunnen we samen leuke dingen gaan doen. Nee ik geniet er nu al van heb echt eens uitgeslapen vandaag en lekker op het gemak een koffie erbij en wakker geworden. Is eens wat anders dan om 4 uur op te staan en enkel de zaterdag thuis te zijn. Zal me deugd gaan doen dit verlof. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Leuk dat je partner ook de week nadien verlof geeft kun je samen genieten 😉. En dat je deugd zal doen kan ik goed 👍 inkomen. Profiteer ervan  . Leven is er om te genieten ook eens 👍. Maar ga dat ook doen . Samen met mijn moeke eens weg van alle heisa . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

Een beetje te vroeg gejuicht.

Geniet allen van het Pinksterweekend.

Leden met de meeste pluimen