Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-23 05h38
Antwoorden: 241 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/144665
@Helen1 @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Het weekend is voorbij en het was een heel gezellig en leuk weekend + mooi weer gehad.
Nu ff wakker worden met een koffie erbij.
Voor de rest genieten de komende dagen van het verlof en het mooie weer.
Voor allen een fijne dag vandaag.
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @patrick2 en alle meelezers,
Goedemorgend iedereen! Ik hoop dat de stralende kracht van de zon iedereen wat positieve vibes mee geeft?
Dat heeft mij in ieder geval zeker wel geholpen! Gisteren nm/ avond was het wat moeilijk maar9 heb me er van morgend overheen gezet, hoe dan ook, niet simpel maar toch gelukt!
Ik hoop dat jullie kunnen genieten van dit pracht weer, ik ben blij dat het zonnetje terug schijnt en de vogeltjes fluiten!
Fijn weekend aan iedereen!
Helen1
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Neem je tijd zolang je het nodig hebt ❤️🩹
@Cdt24801 mMoet niet altijd de motor 🏍️ zijn hè 😁 .Eens genieten van het mooie weer kan ook cool 😎 zijn .
@patrick2 Gisteren een kraai bij mij buur een jonkie binnen gebracht jeetje wat was hij toegetakeld . Helaas is hij gestorven aan zijn verwondingen. Dat is de natuur. Kan niet alle vogels 🦅 redden . Maar neemt niet weg dat ik me er rot bij voel . Gaat wel over 😏Jouw dag kon zeker niet meer stuk , heb ook genoten was heel laat ⏰.
Fijne zondag iedereen en geniet 😊 van het heerlijk weertje . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Ben er nog hahahaha.
Heeft echt zijn tijd nodig.
Geniet van alles wat jullie nog wel kunnen doen.