annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-23 05h38

Antwoorden: 241 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we weer verder. 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/144665

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

241 ANTWOORDEN 241
patrick2
Wijze
Wijze

@Helen1 @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het weekend is voorbij en het was een heel gezellig en leuk weekend + mooi weer gehad. 

Nu ff wakker worden met een koffie erbij. 

Voor de rest genieten de komende dagen van het verlof en het mooie weer. 

Voor allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

Vandaag proberen uit de pyjama te blijven.

Fijne maandag voor allen.

Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @patrick2  en alle meelezers,

Goedemorgend iedereen! Ik hoop dat de stralende kracht van de zon iedereen wat positieve vibes mee geeft?

Dat heeft mij in ieder geval zeker wel geholpen! Gisteren nm/ avond was het wat moeilijk maar9 heb me er van morgend overheen gezet, hoe dan ook, niet simpel maar toch gelukt!

Ik hoop dat jullie kunnen genieten van dit pracht weer, ik ben blij dat het zonnetje terug schijnt en de vogeltjes fluiten!

Fijn weekend aan iedereen!

Helen1

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette Neem je tijd zolang je het nodig hebt ❤️‍🩹

@Cdt24801 mMoet niet altijd de motor 🏍️ zijn hè 😁 .Eens genieten van het mooie weer kan ook cool 😎 zijn .

@patrick2 Gisteren een kraai bij mij buur een jonkie binnen gebracht jeetje wat was hij toegetakeld . Helaas is hij gestorven aan zijn verwondingen. Dat is de natuur. Kan niet alle vogels 🦅 redden . Maar neemt niet weg dat ik me er rot bij voel . Gaat wel over 😏Jouw dag kon zeker niet meer stuk , heb ook genoten was heel laat

Fijne zondag iedereen en geniet 😊 van het heerlijk weertje . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

Ben er nog hahahaha.

Heeft echt zijn tijd nodig.

Geniet van alles wat jullie nog wel kunnen doen.

Leden met de meeste pluimen