annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 97 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

 

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
97 ANTWOORDEN 97
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  juist dat was het, merci.

@Tinneke2 hier heel de voormiddag zon nog warm binnen, nu even regen geweest

maar stinklucht!

@fregilcy ja die Limburgers hé. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2  De regen ️ is hier 👈 ook gestopt en weer heel warm 🥵 maar geen zon 🌞 wel laf weer . 
@patrick2 ik ben ook aan het wachten op mijn bestelling 🚚 heb te horen gekregen dat ze achteruit zijn met alles zelfs met de mails van bevestiging 🙂↕️ dat ik een bestelling 🚚 geplaatst heb en betaald heb . Tegenwoordig vinden ze dat normaal . Maar moet wachten het komt in orde 🙂. En ook voor ophaling zelfs van de 2 de hands is het 3 weken wachten . Vroeger 2 dagen . Pff . Zeker grote stukken . Nog een fijne week . Met je dochters . Groeten tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette die stiklucht hebben we gisterenavond ook ervaren. Prettig is wat anders maar goed. 

Vandaag toch nog wat druk geweest. Heb de verzekering in orde gemaakt voor de nieuwe auto. Daarnaast een offerte in orde gemaakt voor de plaatsing van een nieuw hondenluik in de bestaande deur. Dus komen ze vrijdag metingen doen en dergelijke dan word de volledige deur aangepast. 

Maar dat vergt wel weer twee maanden wachttijd , waar is de tijd van vroeger dat je vandaag bestelde en het maandag in orde was...? Nou ja Coolbleu doet dat nog wel maar de rest laat op zich wachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


fregilcy
Leidende verkenner

 @patrick2@Cdt24801@Tinneke2

 @Josette  ne mens leert op latere leeftijd nog bij,📚 dat had ik nog nooit  gehoord , "piekendokter "  prachtig ;

ja regendagje ,   ter afwisseling, mag niet te droog worden ,    🌦🌲  anders gaan de plantjes dood , 🌳

en zo gaat het leven verder,    😔 we moeten het nemen zoals het komt 🤔   zorgen dat we gelukkig zijn😉  met elkaar       en dan komt alles goed ,   verder gebeurt er vandaag niet veel denk ik, 📕   boekje lezen , computertje ,   💻     wakker maken,        en verder genieten en me laten vertroetelen  💏 dus beste mensen geniet van jullie dag.    🌺   maakt het mooi  🌺 zorg voor de visjes 🐠  en tot morgen , 

 

 

Leden met de meeste pluimen