annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

 

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Leidende verkenner

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2

 Vandaag word het een rustige vrijdag , niets speciaals ; dus ik wens jullie een fijne dag. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 @fregilcy en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 dan moet het echt een heerlijke zetel zijn als je er al zo in slaap valt 😉. Maar geniet van je zetel dat je er nog jaren plezier van mag hebben. 

@Cdt24801 dan heb je weer een mooi bezet druk weekend. Geniet er van en laat de BBQ je smaken en dat er maar goed weer is. 

Voor hier is het ook weekend en morgen is het bezoek die al vroeg komen. Dan uit eten morgen avond wij onder ons twee. En dit alles omdat mijn partner de zondag jarig is. 

Voor de rest zien we wel en voor nu zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @fregilcy  En alle andere ,

Goedemorgen ,

@Josette Dank u . Het was zalig ☺️ben in slaap 😴 gevallen voor mijn tv 📺 en laat wakker geworden, meteen naar mijn 🛌 gegaan om verder te slapen 💤
@Cdt24801 Zoals @Josette zegt een heel druk weekend tegemoet dat je met alle plezier 🤩 weer tegenaan gaat . Je moet het toch maar doen als seingever , heb dat ook vroeger nog gedaan maar dat was met de voetjes op de grond . En dat waren koersen  Met een verbodsteken ( geen auto’s 🚗 en andere voertuigen  doorlaten . Ook geen voetgangers 🚷. ) Deed dat ook uit vrijwillige basis . En je zag eens mensen . Maar wat u doet is andere koek 🧁. Veel intenser . Je doet dat goed 👍 chapeau. 
Fijne natte Vrijdag ik ga eens wandelen 🚶. 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen