Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-22 02h57
Antwoorden: 121 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder
met babbelen, tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/134553#M16982
@Tinneke2 @Cdt24801 @Josette en alle andere een goedemorgen.
@Josette rust goed en verzorg je goed je komt er weer boven op !
Voor de rest niet veel te vermelden , gisteren de stad in geweest beetje geshopt en er na op terras gezeten en wat gedronken.
Voor deze nacht weer werken de laatste 4 dagen en dan verlof.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@patrick2 Je kan al beginnen aftellen , de dagen zullen heel vlug voorbij gaan zeker als je veel werk te doen hebt .
Deze week wordt het ook voor mij een drukke agenda . Paar leuke dingen ga ik doen .
Groetjes tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Deze nacht moet ik werken , dan heb ik dinsdag ochtend een afspraak buiten de deur van het werk met een collega.
9 november is het stakings dag dus dan moet ik het bekijken hoe we het gaan doen. 11 november is het feestdag dus dan heb ik de donderdag nacht al verlof. Dan de zaterdag 12e een etentje , de 18e een etentje en de 19e een etentje en 30ste november een afspraak staan.
Al met al een drukke maand voor mij dus ook.
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemorgen.
@Hippie1727 voor jou ook een fijne maand.
Ga mijn koffie op drinken want ben net wakker en dan deze avond weer werken. Is een korte week deze week voor allen en volgende ook weer.
Voor de rest zeg ik aan allen een fijne dag verder.
@patrick2 fijne werknacht tot morgen . Werk ze .
En @Hippie1727 Voor jou jou ook een hele fijne maand November tot de volgende maand 😉. Of misschien tot binnenkort.
Voor alle andere fijne avond en voor straks allee bedoel dan wel al ge gaat slapen 😴 slaap lekker en zoete dromen .
Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt ☘️❤️🩹