annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-22 02h57

Antwoorden: 121 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

 

 

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder

met babbelen, tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/134553#M16982

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

121 ANTWOORDEN 121
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het is waar donderdag dus bijna weekend voor de meeste. 

Voor mij ook bijna weekend al hoe wel ik nog altijd weekend heb op dit moment. Net wakker nu een koffie drinken en wakker worden. 

@Tinneke2 alleen en nooit iemand op bezoek is niet fijn. Moest je niet te ver weg wonen zou ik wel eens langs komen 🙂 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Dat is lief van jou Patje . Och ze hebben allemaal geen tijd en als ze passeren ook al niet .pff . 
veel te druk altijd . 
@Josette @Cdt24801 @patrick2 Vandaag rustige dagje bij mijn ouders al hoewel kleine klusjes gedaan je kent me hè 

Groet 🖖 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Soms moet je eens tijd maken voor vrienden lijkt mij dat doen wij ook. 

Het lijkt er altijd wel op dat we veel alleen zijn maar dat is zeker niet zo hoor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Zit juist bij mijn buurman gezellig een glaasje fruitsap te drinken . En wat te kletsen . We maken het eens gezellig . Kom er goed mee overeen en een mooie tekening gegeven . Is er erg blij mee. tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette De ellende blijft maar duren jeetje 😰 toch heb echt met jullie te doen . Duimen cross dat het geen ontsteking is hè 😮💨. Maar denk 🤔 eraan hij is daar wel in goede handen en ze zijn er op tijd bij . Begrijp je dat het frustrerend is voor jou . Kop op en hopen dat alles goed komt en vlug weer naar huis 🏠 mag . Bij jou . 🧸🍀Heel veel moed wens ik je @Josette . En laat de verdere ontwikkeling van Douglas zeker weten en hoe het met je gaat hè . 

Vandaag nog voor doen , maar doe het wel rustig aan hoor 😉. Dan is alles gedaan voor kerst-en nieuwjaar .

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen