Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
Zoals gewoonlijk weer een mooie en toepasselijke prent voor de nieuwe maand @Josette , mooi werk 😉
Ikzelf ben gisteren al naar het kerkhof geweest om de boel op te kuisen en te verfraaien met wat bloemen. Kwestie van de drukte wat voor te zijn en ook om op die locatie een parkeerplaats te vinden. Vandaag is het daar een heksenketel ...
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Wauw echt een gepast e topic voor de maand November, wederom heb je je beste beentje voorgezet .
Tot nu gaat het weer hier 👈 het zonnetje schijnt . Heb mijn voorzieningen all genomen , zal hevig zijn morgen . Maar ben niet bang 😟. Uiteraard ga ik geen domme dingen gaan doen .Tenslotte hebben ze alles al afgesloten voor morgen ,eens zien of mensen zich daar aan houden .
Voor mij is het ook een trieste dag en voor ieder van ons :
Daarom : Er is niets dat voorgoed verdwijnt Als men de herinneringen maar goed bewaard ,want in ons hart dragen we ze mee .
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal en welkom in een zuivere babbelhoek.
@patrick2 geniet van je vrije dag.
@Tinneke2 ja we hebben veel te danken aan al mooie ministers.
Het gaat zeer zwaar waaien dus voorzichtig
die naar buiten gaat!
Een fijne en tevens triestige woensdag op 1 Allerheiligen.