Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
@Josette @patrick2 Nee voor mijn auto en verdikt is twee nieuwe voorbanden een versleten . Dus alle twee vernieuwen want je moet de zelfde banden hebben vooraan . Had mij losschroeven door mij te haasten 🤣🤣🤣.
Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt zit nu bij mijn moeke en vake.
fijne avond .tinneke2/
Ik kan de auto gaan halen ben aan het wachten op iemand die mij er heen kan brengen.
Ben eens benieuwd wat ze gevonden hebben of niet en hoop dat laatste natuurlijk.
Dat zal seffens hier ook zijn weeral geld. En de 21ste moet ik ook al gaan das onderhoud. In december de winterbanden er onder ook weeral geld allemaal.
Heb de auto opgehaald. Ze hebben niks gevonden wat er op aanwijst dat er defecten zijn dus het is in orde.
Ze hebben nu wel al direct het onderhoud uitgevoerd dus moet de 21ste niet terug gaan. Ben hem dan ook al drie dagen kwijt geweest.
De rekening was niet om naar huis te schrijven dat was wel ff een tegenvaller. Maar goed er is niks aan de hand en hij is weer in orde.
@patrick2 Heb al een voorschot voor mijn banden 🛞 betaald zat geen spijker in maar weet wel dat het nodig was in te vervangen . Heb ook een goede garagist gevonden die schappelijk is van prijs . Maar leven is duur . En had nog maar een groot onderhoud gehad die garage had het moeten weten . Sommige zijn echte zakkenvullers of weten niet wat aan een auto 🚗 mankeert want de vorige factuur 🧾 heb ik mij ferm genoeg betaald . Alles had in orde moeten zijn .
Hij gaat ook de rest in orde zetten maar daarvoor krijg ik een andere afspraak want de stukken moeten besteld worden .
fijne werknacht tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt