annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-23 05h05

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Ik koop ook geen andere en zo een elektrische moet ik niet hoor das te duur in aanschaf en je moet die nog opladen. Ja opladen kost ook geld en weet nu niet wat goedkoper is , tanken of op laden.

Bij mijn garage is de goedkoopste occasie € 80.000 , elektrisch hé en de goedkoopste. Nee dat is aan mij niet besteed.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 onze vrienden hebbe neen hybride zouden het nooit meer doen veel duurder.

@Tinneke2  jeetje hier vandaag nog een discussie gehad met de oudjes beneden

kan géén kwaad ben ingeënt kan het niet meer horen!

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 die sticker bestaat al jaren van 2008,

voor Duitland en andere landen hoor.

Die hadden wij 6 jaar geleden al ook met de camper die was ook nieuw is

voor controle.

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

@patrick2 @Tinneke2 inderdaad te duur, en wat gaan ze met de stroom doen?

Ze hebben er nu al af en toe te weinig! Ze kunnen benzine en diesel niet wegdenken,

wat met de schepen en vrachtwagens?

Wij hebben de onze gisteren gezien alles was goed,

er komen alleen nog alle weersbanden op zaterdag mogen we hem halen gaan.

We zijn al 40 j bij onze garage.

Maak er een fijne donderdag van.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @SVB   en alle andere

Goedemorgen

@Josette Mag geen injetie’s krijgen van cortisone ben er heel allergisch teg n . Daarom moet ik geopereerd worden en is het te  ver  gevorderd de Carpel tunnel . 
Heb ook al gedacht of ik niet beter een nieuwe wagen 🚐 zou kopen op elektrisch ️ maar heb geen paal 💈 staan . Hier 👈 moet ik nog ver gaan om aan te sluiten .

@patrick2 en @Cdt24801 @SVB @bigMODDER  Ben vandaag een beetje 🤏 triestig vanmorgen een telefoontje gekregen van mijn broertje de gans Janneke is doodgebeten , had Zondag al een vermoeden dat ik in onze wei een grote  marter zien rondlopen had  . En ja ze is er met de kop vandoor nergens op ons wei meer te vinden . Het lieve beest geeft serieus 😢 afgezien . De poten 🐾 waren nog te zien op haar borst . 
Als ik toe kwam met mijn wagen riep ze al zo goed herkende ze mij mocht haar aaien . Zal haar erg missen. 
Maar dat is zeker de natuur . Het was geen vos 🦊 dat weten we al zeker . 
Morgen ga ik toch eens onze wei eens af . 
@Josette @patrick2  en alle andere laat zeker iets weten hoe het gegaan is bij de nieuwe huisarts 😉.

fijne Woensdag tot snel . Doei 👋 tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen