Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Net opgestaan dus ff wakker worden en een koffie.
@Tinneke2 dat groot onderhoud zal volgend jaar zijn denk ik. Hopelijk wordt het goed gedaan dat is ook de vraag hé. Ik blijf bij mijn garage die van de auto 5 zijn tweederangs acteurs want ze hebben niks gevonden in de auto wat verkeerd was. Want volgens hun zou er iets defect zijn heb heel de auto laten nakijken maar er is niks gevonden.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@patrick2 Groot onderhoud is goed gegaan ben er bij gebleven . Alles correct gegaan en de prijs ook viel goed mee . Ben wel moe en ga me nu opwarmen want had wel kou . Fijne avond en werk ze .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Weer veel klok gelezen.
Dan maar een lekker bakje koffie.
Maak er een fijne maandag van.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Melleke4 @bigMODDER en alle andere
Goedemorgen,
@Josette met deze woorden :
En Douglas zal heel blij zijn met je aankoop . Had ook veel geweend toen ze tegen mijn wagen hadden gereden terwijl ik in mijn zetel zat .zelf ook nooit een ongeval gehad . Je kan er niets aan doen hè 😮💨. Je bent een sterke vrouw 👩 heb je al genoeg bewezen . Komt wel goed 👍
Vandaag mag ik bij mijn ouders heb dus geen corona en ben blij dat ik ze ga zijn , eindelijk zo lang hun missen pff
@Cdt24801 @patrick2 @bigMODDER @Melleke4 een alle andere fijne Zondag .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt