annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-23 05h05

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2  Hij zal betalen moet er maar de gevolgen van dragen geeft mijn moeke nu gezegd . Ben nu wel blij dat ze het ook zo ziet. En mijn zus 🧑 ook ze geeft van avond al gebeld omdat ik weende 😢. Maar mijn vake mag het niet weten omdat hij al zorgen met zijn ogen 👀 heeft en moet geopereerd worden . 
fijne avond en bedankt dat jullie meeleven . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 niet alleen omdat je moeke het zo ziet jij 

moet dat ook zo zien. 

Komaan kom voor jezelf op.

Ik ga mijn pyjama aan doen tot morgen.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Hij beseft het nog altijd niet vind dat ik het op mijn verzekering moet zetten maar dat kan niet en dat doe ik niet . Duidelijk laten verstaan en ze moeten maar akkoord gaan. Doe niet aan vervalsing .Hij is er op gereden. Basta . Heb mijn pyjama al aan .😉fijne avond . tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Stukken voor een auto kosten zeker geld.

Ik ging de auto halen de eerste dag nadat ik hem besteld had ( nu 4 jaar geleden ) en ging naar de winkel. Ik had hem op de parking gezet en niks of niemand erom heen.

Komt er iemand in de winkel gelopen en vraagt van wie is die auto ? Ik zeg van mij en ging er heen en hadden ze er tegen gezeten. Zijkant geraakt + de bumper geraakt , en naar de garage terug. Hebben ze die gemaakt en dat was voor alles te vervangen meer dan € 3000 aan stukken. Dit is zonder uurloon van de mensen die er aan gewerkt hebben.

Dus ja stukken kosten veel geld als je iets moet vervangen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 verschrikkelijk om zot van te worden!

Leden met de meeste pluimen