Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-24 04h44
Antwoorden: 133 antwoorden
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen.
@Josette ja seffens bellen voor een afspraak. Ben nog niet goed en daarbij komt dat ik van mezelf gezien links koppijn heb gekregen en daar raak ik niet vanaf. Heb al meerdere koppijn pillen op en de sterkste die er zijn want die zijn op voorschrift , maar de pijn blijft.
Straks eens horen wat het allemaal is maar fijn is wat anders.
Voor de rest heb ik niet veel dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedenavond ,
@Josette en @patrick2 Nog heel de dag gepoetst beneden . En nog niet gedaan , want het was een in en uitgeloop van de mensen die de huizen 🏘️ aan het leegruimen waren . Ja af en toe eens toilet gebruik en zeker als ze met 5 waren . En hun een kopje koffie ☕️ aangeboden op wat op te warmen en een grote kop soep 🍜, voor aan te sterken .
De living en keuken en berging hebben een grote winter poetsbeurt gekregen . Heb ook veel wat kapot was mogen op de container gooien .
Dat geeft me een hoop ellende naar de container gespaard want momenteel moeten we een hele omweg doen om er te geraken . Ik heel blij .
Nu ben ik gestopt morgen weer een nieuwe dag .
Nog even relax 📺 kijken 👀 , en op tijd mijn 🛌 bak 🗃️ opzoeken met een boekje lezen 📖 zo val 🪤 ik vlugger in slaap 😴.
Fijne avond en tot morgen . En hou jullie goed 👍
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy alle andere
Goedemiddag,
@Josette wat een verandering van weer , opeens veel kouder brr…
Ben vanmorgen wakker geschrokken van het lawaai zijn eindelijk aan de huizen 🏠 begonnen die al 3 jaar leegstaan. Maar een hels kabaal . Maar moet gebeuren . Ben benieuwd wie er zal inkomen . Er zijn al 2 huizen bijna leeg .
@patrick2 Heb niet veel geslapen 🛌 blijf vandaag nog thuis 🏠 al een stuk beneden gepoetst en nu wat rusten . 😴
@Cdt24801 ik kan jammer genoeg niet meer naar geen enkel graf nog gaan de laatste hebben ze nu ook weggehaald. Maar ze zijn in mijn gedachten 💭. Alleen ga ik wel nog samen met mijn tante nonnetje eens langs naar het graf van mijn andere tante nonnetje als het voor haar past want is wel een eind rijden . En dan blijf ik er een hele dag bij haar . Bij de zusters om bij te babbelen . Ben daar tenslotte een( kind ) aan huis nog altijd .
ze hebben veel voor mij gedaan en dat vergeet ik nooit .
Allen een fijne dag en ik gedenk alle overledene met een kaars 🕯️.
groet u tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt