annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-24 04h44

Antwoorden: 133 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
133 ANTWOORDEN 133
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

@Josette ja seffens bellen voor een afspraak. Ben nog niet goed en daarbij komt dat ik van mezelf gezien links koppijn heb gekregen en daar raak ik niet vanaf. Heb al meerdere koppijn pillen op en de sterkste die er zijn want die zijn op voorschrift , maar de pijn blijft. 

Straks eens horen wat het allemaal is maar fijn is wat anders. 

Voor de rest heb ik niet veel dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere

Goedenavond ,

@Josette en @patrick2  Nog heel de dag gepoetst beneden . En nog niet gedaan , want het was een in en uitgeloop van de mensen die de huizen 🏘️ aan het leegruimen waren . Ja af en toe eens toilet gebruik en zeker als ze met 5 waren . En hun een kopje koffie ️ aangeboden op wat op te warmen en een grote kop soep 🍜, voor aan te sterken . 

De living en keuken en berging hebben   een grote winter poetsbeurt gekregen . Heb ook veel wat kapot was mogen op de container gooien . 
Dat geeft me een hoop ellende naar de container gespaard want momenteel moeten we een hele omweg doen om er te geraken . Ik heel blij . 

Nu ben ik gestopt morgen weer een nieuwe dag . 
Nog even relax 📺 kijken 👀 , en op tijd mijn 🛌 bak 🗃️ opzoeken met een boekje lezen 📖 zo val 🪤 ik vlugger in slaap 😴
Fijne avond en tot morgen . En hou jullie goed 👍 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Een hele fijne zondag voor jullie.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

Hier vandaag niet veel dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy alle andere 

Goedemiddag,

@Josette wat een verandering van weer , opeens veel kouder brr… 

Ben vanmorgen wakker geschrokken van het lawaai zijn eindelijk aan de huizen 🏠 begonnen die al 3 jaar leegstaan. Maar een hels kabaal . Maar moet gebeuren . Ben benieuwd wie er zal inkomen . Er zijn al 2 huizen bijna leeg . 
@patrick2 Heb niet veel geslapen 🛌 blijf vandaag nog thuis 🏠 al een stuk beneden gepoetst en nu wat rusten . 😴 

@Cdt24801 ik kan jammer genoeg niet meer naar geen enkel graf nog gaan de laatste hebben ze nu ook weggehaald. Maar ze zijn in mijn gedachten 💭. Alleen ga ik wel nog samen met mijn tante nonnetje eens langs naar het graf van mijn andere tante nonnetje als het voor haar past want is wel een eind rijden . En dan blijf ik er een hele dag bij haar . Bij de zusters om bij te babbelen . Ben daar tenslotte een( kind ) aan huis nog altijd .

ze hebben veel voor mij gedaan en dat vergeet ik nooit . 
Allen een fijne dag en ik gedenk alle overledene met een kaars 🕯️.

groet u tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen