Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-24 04h44
Antwoorden: 118 antwoorden
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@patrick2 verzorg je maar goed, want die corpna blijft lang nazinderen!
Een fijne dinsdag iedereen nu buiten een prachtige sterrenhemel.
@Josette @Bij ons was het te mistig 🌫️ om de 🌟 hemel te zien . Zelfs heel de nacht was het zo en nu nog altijd .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Dat doe ik ook zeker en zal ook lekker binnen blijven.
Niks te zoeken nu in die kou buiten en ook goed uitzieken want deze keer heeft het me goed te pakken.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere,
Goedemorgen ,
@Josette Nee . Hoor want heb een hele nacht doorgeslapen.
Hier ook een dikke mist 🌫️ code geel van start . Al een ongeval gebeurt .
@patrick2 Dat is niet goed 😌 je geraakt er maar niet van af van je ziek 🤢 zijn . Vind het heel erg voor jou . Straks nog een beetje de living poetsen en de gang een dweiltje en heb weer gedaan . Maar voor de rest van de dag ga ik rusten 😴.
Ben wel nog een 🧺 aan het doen maar dat doet mijn wasmachine voor mij . En de droogkast. Drogen is hier niet te doen met het vochtig weer .
Allen een fijne dag en voor de zieken veel beterschap.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Het is zoals het is kan er niet veel aan veranderen.
DE vorige corona uitbraak die ik had duurde ook 2 weken enkel heb ik nu een koppijn erbij die niet weg gaat. Is gisteren begonnen heb mijn strafste pillen op die enkel op voorschrift te verkrijgen zijn en de pijn is er nog. Heb net nog ene op voor ik op stond maar de pijn blijft.
Houd je op de hoogte want mag seffens al gaan dus dat is al iets.