Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-24 04h44
Antwoorden: 140 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder in een zuiver cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/td-p/168965
@patrick2 @Cdt24801 Het is toch raar hoor . Zo plots vind het ook maar bizar ! 😏 Hij kon toch een reden zeggen . Maar ja misschien komt hij er nog mee
@patrick2 Fruit is wel zeer goed voor naar het toilet gaan . Vb pruimen . En je zal er niet van verdikken in tegendeel . Dat komt natuurlijk uiteraard door al de medicatie 💊. Dat weet je ook wel . Of wat fruitsap bestaat ook zonder suiker . Lactose vrij .
Ga jullie nu laten . Wat rusten . 😴 Een klein middagdutje. 🤫.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Het is niet het verdikken heb daar geen probleem mee maar de toilet is een probleem. Maar dat komt waarschijnlijk door die medicatie maar vandaag is het al beter.
Fruitsap ja dat heb ik altijd wel in huis dat drink ik veel en heb dat graag. Zeker van die vers gemaakte heerlijk uit de AH .....
@patrick2 Heb dat ook altijd in huis 🏠 vind dat lekker en van verschillende smaken . Verzorg je nog goed 😌. Fijne avond en slaap zacht. Komt goed met je .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 dat zou ik ook willen dat @fregilcy terugkomt.
Verder ik naar de piekendokter en fijne woensdag allemaal.