annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-24 04h44

Antwoorden: 127 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
127 ANTWOORDEN 127
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere 

Goedemorgen , 

@Josette  Een geluk 🍀 dat dat bestaat dat hij dat mag doen ben fier op hem want hij doet dat daar zeer goed 👍 op de universiteit. Zijn proffen zijn zeer tevreden over zijn prestaties.

@patrick2 veel succes 🍀 op je eerste werkdag . En inderdaad het is altijd een risico , maar je moet wel eens weer beginnen te werken . Als jij je goed voelt om te werken . Go . Doen en dan op tijd weer slapen 😴. Zal je dan wel weer goed 👍 doen . 
Fijne dag voor iedereen . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2 fijn toch als de jeugd zo mooie kansen krijgt om

te gaan studeren.

@patrick2 werk ze.

Fijne dinsdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

@Josette dank je we gaan er weer tegen aan vandaag.

Voor de rest niet heel veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere 

Goedemorgen,

@Josette zoveel heb ik nu ook niet gedaan hoor heb regelmatig een pauze ingelast . Wel met Noa ook gaan wandelen 🚶‍♀️ samen met mijn nichtje . Want ze vertrok terug naar haar studentenhuis om te studeren 📑 . Wat een verhuis dat ze allemaal mee neemt jeetje 🙄. Als dit allemaal terug mee moet het einde van haar jaar denk dat we een aanhangwagen nodig hebben. 
Mijn neef komt terug met de kerst van buitenland eventjes om kerst 🤶 te vieren geeft mij eens gebeld . Toch een lieve gast . Zal tranen wenen 😢 blijdschap. Spijtig genoeg blijft hij niet lang want moet dan weer gaan studeren naar Berlijn. Snik 😢. Maar je kan maar zoiets in je leven een keer meemaken. 
@patrick2 Nog een keer slapen 😴 en dan ga je werkelijk weer gaan werken . Doe het wel als je je 💯% goed voelt hè . Dat je weer niet hervalt . Maar kan er wel inkomen na een lange tijd ga je je vervelen en snak je weer om te gaan werken . 
@Cdt24801 Hoe is het geweest , in de bossen 🌳 en de maaltijd 🥘. Niet te moe ?

Het is altijd wel leuk want in de bossen zijn wel mooie dingen te zien als je er langs rijd en hoor je prachtige geluiden van vogels 🦅 en andere dieren .

fijne dag iedereen groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Tja een herval is altijd een risico en zeker als je corona hebt gehad was vorige keer ook zo. 

Dus ja herval ik dan heb ik gewoon pech....

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen