Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
@Josette Amai degelijk auto en mooie nuttige fietsenslide echt geriefelijk en mooi 🤩 fietsen 🚴. Je zal kunnen fietsen zoals de coureurs 😉. Goede keuze 👍.
Net thuis 🏠 gekomen , het was een bewogen dag , morgen moeten mijn vake en moeke naar de ziekenhuis 🏥 voor elk een onderzoek 🧐. Hoop dat ik zondag al weet wat het verdict zal zijn en anders is afwachten .
@patrick2 Zal je deugd doen eens goed uitslapen. Werk ze nog deze avond
@Cdt24801 Dat was lang geleden u te horen . 👂
fijne avond iedereen groetjes 👋 tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Inderdaad @Tinneke2 , ik kom wel regelmatig lezen, maar als ik niks wezenlijks of betekenisvol te zeggen heb, ja, dan post ik ook niks hé 😇
Hier gewoon komen zeggen dat ik niks te zeggen heb, dat zou maar raar zijn hé 😁
EDIT, net nog even verder gelezen: aan allen ook een fijn WE gewenst hé 😎
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag.
Net pas wakker dus nu een koffie en ff wakker worden.
@Josette dat is een mooie goede fietsendrager amai. Goed gevonden en daar ga je veel plezier aan hebben.
@Tinneke2 heb echt uitgeslapen vandaag want normaal ben ik eerder uit mijn bed. Maar kan eens deugd doen en zeker die nieuwe uren en vooral de nachten. Het is en blijft vermoeiend.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
@Tinneke2 amai dat is heel veel, vraag toch maar een kostenplaatje.
Dat je het ongeveer weet.
@patrick2 niet met je voeten laten spelen, je kan nog lang genoeg gaan.
Zo was om 3.00 uur al even op maar toch nog terug in slaapgevallen.
Nu aan de koffie, fijne donderdag.