annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-23 05h05

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 dat hoop ik ook, 

merci om te duimen!

Is ook veel geweest dit jaar voor mijn lijf.

Zo de garage heeft het bestek gekregen,
en zijn akkoord om hem aan die prijs te maken.

Is wel niet meer voor dit jaar!
Jammer, dan maar vlg jaar!

Ze gaan wel hem een beetje bij spuiten zodat die
beschadigingen niet zo erg te zien zijn.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Kom net van de garage de stukken komen binnenkort binnen rond de 26 ste november dan alles eerst nog spuiten  met verf (wit ) en dan pas alles repareren dus is het goed nieuws is nog voor dit jaar . En hij gaat ook kijken 👀 naar mijn benzine tank want scheelt ook iets aan hopelijk 🤞 blijf ik gespaard van deze kosten . 💲 want moet nog 2 nieuwe banden 🛞 kopen voor achteraan en heb het gehad dit jaar . Pff een duur affaire. Komt dus ook goed voor jou uw auto 🚗. Maar geduldig wachten tot volgend jaar. Fijne dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

@Josette als er straks een nieuwe komt kan ik of wel terug oude tijd beginnen of wel echt stoppen om 5 uur.

@Tinneke2 gaat een duur plaatje zijn maar goed dan is die wel gemaakt.

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 ik weet het . Maar moet nu eenmaal gebeuren . Pff . 
En voor u is dat goed nieuws 🗞️ hè , je kan nu kiezen , eens over nadenken 🤔 wat je beste en liefst wil . 
Ga eten maken en dan wat rustig tv 📺 en op tijd mijn bed 🛌 in , een te drukke dag gehad . 
fijne avond en nacht . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle andere 

Goedemorgen, 

Ben net wakker wat langer geslapen 🛌. Al een paar dagen niet geslapen en nu eens een paar uurtjes kunnen doorslapen. 
@Josette  Hopelijk 🤞 helpt het de  acupuncturist volgende week . Duimen maar .

@patrick2 Straks eens naar de garage een voorschot gaan betalen en kijken 👀 wanneer de stukken binnen komen.

verder een fijne Woensdag iedereen 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen