Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
@Tinneke2 dat hoop ik ook,
merci om te duimen!
Is ook veel geweest dit jaar voor mijn lijf.
Zo de garage heeft het bestek gekregen,
en zijn akkoord om hem aan die prijs te maken.
Is wel niet meer voor dit jaar!
Jammer, dan maar vlg jaar!
Ze gaan wel hem een beetje bij spuiten zodat die
beschadigingen niet zo erg te zien zijn.
@Josette Kom net van de garage de stukken komen binnenkort binnen rond de 26 ste november dan alles eerst nog spuiten met verf (wit ) en dan pas alles repareren dus is het goed nieuws is nog voor dit jaar . En hij gaat ook kijken 👀 naar mijn benzine tank want scheelt ook iets aan hopelijk 🤞 blijf ik gespaard van deze kosten . 💲 want moet nog 2 nieuwe banden 🛞 kopen voor achteraan en heb het gehad dit jaar . Pff een duur affaire. Komt dus ook goed voor jou uw auto 🚗. Maar geduldig wachten tot volgend jaar. Fijne dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 ik weet het . Maar moet nu eenmaal gebeuren . Pff .
En voor u is dat goed nieuws 🗞️ hè , je kan nu kiezen , eens over nadenken 🤔 wat je beste en liefst wil .
Ga eten maken en dan wat rustig tv 📺 en op tijd mijn bed 🛌 in , een te drukke dag gehad .
fijne avond en nacht . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen,
Ben net wakker wat langer geslapen 🛌. Al een paar dagen niet geslapen en nu eens een paar uurtjes kunnen doorslapen.
@Josette Hopelijk 🤞 helpt het de acupuncturist volgende week . Duimen maar .
@patrick2 Straks eens naar de garage een voorschot gaan betalen en kijken 👀 wanneer de stukken binnen komen.
verder een fijne Woensdag iedereen
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt