annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-23 05h05

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen, 

@Josette  Gisteren waren er al op veel plaatsen hún huisjes 🏠aan het leegpompen , bij ons mogen we zandzakken gaan halen . 
overal staan de beken overvol . 
Heel erg voor al die mensen en hoelang wanneer ze van de verzekering iets gaan terug zien …dat is nog de vraag 🙋.

fijne dag iedereen en hou jullie goed .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

@Tinneke2 niks verzekering hij is met zijn zatte botte er tegen gegaan dus hij moet betalen zo simpel is het. Ook al is dat familie en hij wil niet betalen dan zien we elkaar daar wel waar je niet graag zit , de rechtbank. Dan zou ik toch eens uitleggen dat die goed gedronken had en er tegen gereden is.

Dat maakt me dan niks uit of het familie is of niet maar betalen zal die.

@Josette Het is heel erg voor die mensen met al dat slechte weer. Hopelijk komt er verbetering maar het ziet er nog niet naar uit.

Voor de rest vandaag de laatste nacht en dan weekend. Dit weekend een etentje met mijn collega's , heb er twee uitgenodigd voor mijn verjaardag nog. Maar dat zijn mijn twee beste collega's gewoon mijn maatjes.

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

Vandaag voorspellen ze niet veel goeds ivm het weer.

Ocharmen die mensen die hun huis aan het onderlopen is!

Vandaag een beetje poetsen.

Fijne donderdag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Komt in orde hij gaat mij al een voorschot geven en heb vandaag al de stukken mogen bestellen . Eindelijk hij neemt dan toch zijn verantwoordelijkheid. Vandaag was hij wel ziek , heb hem dan ook niet te veel aangesproken want lag met hoge koorts 🤒 in bed 🛌. Moet door regen ️ en wind 💨 wel altijd buiten werken . En heeft zich zijn excuses aangeboden. Hij gaat het allemaal betalen en weet ook wat het kost ,heb het goed kunnen regelen met een zeer goede garage . Alles zal tip top in orde 🙂 zijn . Fijne avond en nu kan ik eindelijk met een gerust hart er niet meer over piekeren. Doei 👋 werk ze en tot morgen. tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  En alle andere 

Goedemorgen 

@Josette Al een tijdje geleden heeft hij in achteruit willen rijden en s’avonds laat tegen mijn auto 🚗 gereden dikke bluts in , mistlicht stuk en zwarte voorframe en bumper kapot en nog een stuk en alles moet her verft  🎨 worden bestek oplaten maken en nu nog in een andere garage.. Geen recht op andere wagen omdat zijn verzekering er niet meer tussen komt Al te veel ongelukken gehad . En ik kan het niet op mijn nemen . Een hele situatie…

morgen in de garage ga ik meer weten in zijn streek , maar zal veel goedkoper uit komen waar ik geweest ben .

De stukken moeten origineel zijn van Kia zelf . En het mistlicht is al heel duur . 🫰 

@patrick2 Heb er weinig van geslapen . Want ben in de vorige garage van mijn zus in ‘t zak gezet . Hadden mijn olie niet ververst filters niet vervangen enz… alleen de remblokjes vooraan vervangen. 
Nu in deze garage heb ik alles gezien mocht er bij blijven . Juist nog ook eens terug voor nieuwe achterbanden maar kan er nog even mee rijden . 
Morgen ga ik meer weten . 
fijne dag verder groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen