Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
@Tinneke2 zo gaat dat hier ook altijd als je iets van een ander moet krijgen.
De dag is bijna om voor jou nog sterkte, voor mij een dikke kl ......... dag.
We hadden de auto van vanmorgen Douglas is die gaan halen, en
ik zou vanmiddag proberen te rijden en ja ik heb tegen de muur gezeten
met de flank bij het uitrijden van de kelder. 😡
@Josette Oei en hopelijk 🤞 niet al teveel schade , jeetje 😰 en je hebt de auto 🚘 pas . Was het muurtje te breed of heb je je misrekend in uitrijden . Ze kunnen het toch herstellen ❤️🩹. Vind heel erg ,wat een rotdag.
Heb wat geweend vandaag niemand heeft eens naar mij gebeld . Pff .
fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 dan hebben we samen geweend vandaag, maar om verschillende redenen.
Heb overal pijn van de stress.
Ja deze is langer en breder. En de muur is van beton.
Ja ze kunnen het maken, maar dat gedoe er weer bij.
Probeer maar te slapen ga ik ook proberen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere
Goedemorgen,
Vandaag is het 59 jaar geleden dat mijn mama gestorven is ben wat triestig . Heb al een kaarsje aangestoken 🕯️. En heb gevraagd aan mijn familie om nog eens te zoeken 👀 naar foto’s van haar . Ze beloven het altijd maar nog geen gezien .😢
@Josette Ben nu opgestaan erg hè 😮💨, maar ben wel heel de nacht wakker geweest. Kon maar niet slapen 💤. Bij mij al ondertussen wel met deze nacht bij al twee machines gedraaid van was 🧺. De derde bezig . En de keuken de frigo en de oven gepoetst deze nacht . Nu de lakens en al bed verschoond.
straks nog de living . En morgen de rest .
@patrick2 ben ook wel niet voor elektrisch auto 🚗 want blijkbaar al je een ongeval hebt en ze in brand 🔥 vliegen moeilijk te blussen 🧯. Mag er niet aandenken mocht ik er niet ui kunnen .
fijne Vrijdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt