annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-23 05h05

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

Pffffffffffff wat een nacht.

Maak er een fijne vrijdag van, hier draait de was al.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere

Goedemorgen,

@Josette @patrick2 je hebt geluk 🍀 dat je bij je garage kan blijven zo lang , heb mij zot 🙃 gezocht om een nieuwe te vinden , want de mijne weg gesloopt . Verouderd en mocht niet verder doen hij was afgekeurd. 
En heeft er wel nog een tegen Leuven wat toch wat ver is voor mij . 

Hoorde in de garage vertellen dat in 2024 veel gaat veranderen zeker met de diesel gaan niet overal in stad 🏙️ meer binnen mogen . En nog af te wachten met benzine ️.

En zoals je zegt zoiets kunnen ze toch niet stoppen .Hoop van niet met al hun trucjes voor een andere wagen 🚐 dat je nu geld terug krijgt . De ministers denken 🧐 echt aan hun portemonnee 👜 

fijne dag verder groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 dat is dikke zever, de oudere wel maar de nieuwe hebben Euro 6.

Komt zover dat je de auto online moet kopen, nu is al bijna alles Van Mossel geworden. 😡

dan komt hier géén andere meer in huis.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

@Tinneke2 ik heb een erkende BMW garage dat is een grote naam hé die zal niet zo maar weg gaan. En ja ik blijf er bij voor mijn onderhoud en dergelijke. Dan ben ik zeker dat het door een vakman gedaan wordt , en dat heb ik nu ook wel weer gezien.

@Josette @Tinneke2 ja er zijn al vele steden waar je niet in kan zo maar ff euro 6 of niet. Ik Aken heb je al een sticker nodig om er in te mogen , in de stad. En zo zijn er verschillende steden in DE die dat hebben. Wacht maar komt hier ook wel.

Voor nu koffie drinken en ff wakker worden. Het weekend staat al te wachten dus komende nacht de laatste dan is het weekend.

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2  Ik ga voorlopig geen andere wagen 🚐 kopen . Heb hem nog maar 7 jaar pas dit jaar en ze kunnen de boom 🌳 in zolang ik er kan en mag mee rijden zal ik met mijn auto 🚗 rijden. 
werk ze . Ik mocht vandaag niet bij mijn ouders omdat mijn zusje ziek , ik ben er is van de COVID en ben er Dinsdag geweest blijkbaar had ze het toen al heb mij getest nada 👎. Hoop dat ik gespaard gebleven ben.  Ga nog wat verder poetsen boven en dan gedaan . Fijne avond tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen