Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
@Tinneke2 als je ziet hoe ze tegenwoordig rijden, iedereen bijna hé
de fietsers over de stoepen, enz.
Pffffffff om 4.15 uur al op geweest dat was te vroeg!
Vandaag brengen ze een nieuwe stofzuiger.
Het machine van Douglas hahahaha.
Fijne dinsdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @SVB en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Zonnetje schijnt hier 👈 en dat in November wie had dat gedacht . Er is nog geen sprake van vrieskou.
Straks boodschappen doen , en boven verder poetsen .
@patrick2 Gisteren een auto-ongeval gebeurt op nog geen 3 km van huis 🏡 vlak aan de rode lichten. Het leek zeer ernstig 😞. Lang moeten wachten.
@SVB en @bigMODDER @Cdt24801 ze geven voor heel de week druilerige weer .Alles blijft maar kleddernat. Kan zo blijven de vloer poetsen . En al heel veel zieken .
fijne dag 👋 tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
De nieuwe week is er alweer.
Ja @Tinneke2 overal moeten we alert over zijn, grrrrrrrrr.
Zo ik ga aan de koffie lekker.
Een fijne maandag iedereen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @SVB @bigMODDER en alle andere
Goedemorgen,
Koffie al gedronken weer eens heel de nacht weinig 🤏 g slapen .😴
@Josette Misschien van de medicatie 💊 zou er toch laten naar kijken . 👀 en zeker niet krabben als het jeukt . Verzorg je het .
@patrick2 Vandaag voetjes verzorgen bij iemand waar ik op bezoek ga met mijn moeke . En we gaan haar wat eten meegeven want het is al een oud mensje . Heb al een cake 🧁 gebakken en broodjes gehaald deze morgen verse lekkere koeken want dat eet ze graag en wat voor op de boterham 🥪.
Daarna lekker koken 🥘 dat ze ook eens goed eet .
voor iedereen nog een fijne Zondag gewenst
Wordt weer 🌬️ . weer groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt