Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
@patrick2 Wordt gedurig gebeld van verschillende providers maar nu neem ik niet meer op .je staat in een systeem en daarom wordt ik gebeld . Heb gevraagd mij niet meer te bellen . Dat gaat niet zeggen ze blokkeer nu de nummers en anoniem nummer neem ik niet meer op .
binnenkort is het onze toer om fiber binnen te laten ze gaan nog iets laten weten maar dat weten we nog niet wanneer duurt al van deze zomer dat er foto’s gemaakt zijn . Niets meer gehoord .
zal dus nog een tijdje duren want ze zijn volop bezig in stad 🏙️.Heb geduld 😉
fijne dag nog groetjes 👋 tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ze hadden het hier in eens aangelegd want eigenlijk zou het pas 2025 zijn dat alles in orde zou zijn.Dan eens een offerte gevraagd en kwam veel goedkoper uit ( geen kortingen ) dan bij Telenet en heb exact hetzelfde. Ja dan twijfel ik niet meer en heb goed en stabiel internet.
@patrick2 bij ons komen ze het gratis aanleggen moet er niet voor betalen of wordt door de maatschappij betaald dat kan ook . Denk 🤔 dat het van gemeente tot gemeente afhangt. Staat zo in het contract. Ook de kleine lettertjes gelezen . En niet verplicht van aan te sluiten . Heb al een zeer goede verbinding.
fijne dag ga wat verder doen .
nog wat een en ander voor de boeg .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Heb de installatie ook niet moeten betalen niks. Enkel de offerte van het totaal pakket die wel hé en kwam goedkoper uit als ik bij Telenet had. Maar de kabel binnen leggen + installeren niet moeten betalen hoor.