Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 05h05
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754
@Josette @patrick2 @Josette en alle andere Goedemorgen
@Josette bedankt 🙏,ze zijn zeer zenuwachtig in naar het ziekenhuis 🏥 te gaan , heb ze wat kunnen gerust stellen.
Toch een heel andere uitstraling en een grote verbetering voor Douglas . Wat nodig is . Ben blij 😀 voor jullie .
@patrick2 voor u kan straks het weekend al beginnen. En kan je wat uit rusten .
v nadagen wat poetsen en er komt iemand om iets op te halen dat ik verkoop . Hopelijk 🤞 komt ze op tijd . Word kouder en minder regen ☔️. Heb dat toch liever uiteraard , liever de zomer . Maar daar moeten we nog eventjes op wachten ☺️
@Cdt24801 voor jou ook een fijn weekend toegewenst met wat je planning ook mag zijn .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
@Cdt24801 @Tinneke2 bedankt, ja nu nog op de fiets kunnen hé.
Zal nog niet voor deze maand zijn. Douglas is er zeer blij hoeft hij er niet meer in te kruipen.
Vandaag de boodschappen, en de was draait.
@Tinneke2 veel sterkte hopelijk weet je snel iets.
Fijne vrijdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen,
@Josette heb de prijs al gevraagd en het is niet mals . Zeker de stukken niet de prijs voor te maken is te doen . Heeft een eerlijk bestek gemaakt en we zijn op verschillende plaatsen geweest. Is de goedkoopste .
heb niet veel geslapen . Maar ben dan in de vroege ochtend dan in slaap gevallen en nu wakker .
@patrick2 fijne dag en hopelijk 🤞 kom je eruit. Hier even geen regen ☔️.
alle andere geniet van de Donderdag
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette nee ik laat zeker niet met me voeten spelen ik heb mijn mond echt wel open.
@Tinneke2 ben er uit nu aan de koffie.
Het is de laatste nacht dus voor mij bijna weekend. Morgen uitslapen dan kan ik wat langer blijven liggen.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.