annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-23 05h05

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 raar bij mij lukt  het wel goed en neen je moet er niet voor betalen!

En deze?

https://www.dncm.be/nl/nummer_blokkeren

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Probleem is het zijn allemaal anonieme nummer die mij bellen zie het nummer niet . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2  schreef:

@Josette Probleem is het zijn allemaal anonieme nummer die mij bellen zie het nummer niet . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Je kunt in de settings van uw foon alle anonieme bellers blokkeren. Die gaan dan recht naar uw voicemail, uw foon zal zelfs niet overgaan. Ik heb dat ook zo ingesteld. Wie mij anoniem wil bellen moet maar iets inspreken. En de malafide ambetanterikken zullen dus niks inspreken, ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801  Dat heb ik al gedaan gisteren . Dus dat is al in orde . Toch bedankt 🙏 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 even goed jouw nummer registreren,

zijn er altijd die dan uit de boot vallen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen