Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-22 05h28
Antwoorden: 156 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers,
och @Josette belangrijkste is nu straks is hij thuis 🏠 en krijgt hij een mooi plaatsje in huis 🏠 zoals je all eerder vernoemde .
Ze had het waarschijnlijk te druk .om mij te bellen en nu hopen dat hij er is dat ik niet van hier naar daar momenten rijden . Want ze hebben twee praktijken.
zit nu aan mijn 🍵 koffie ☕️ te genieten .
dat maar vlug gaat . Want mis mijn hondje 🐶 heel erg .
Door jullie steun allemaal kan ik het ook al een plaatsje geven .
Gaat al wat beter . Draag hem nu in mijn hartje en denk 🤔 aan alle mooie herinneringen dat we samen hadden .
fijne dag . Soms nog eens valt er een traan 😢
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Zoals al gezegd het is al weer woensdag dus voor mij bijna de laatste van deze week al weer.
@Tinneke2 Dat er een traan valt is normaal en sluit Gismo in je hartje dan neem je die iedere dag mee.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 Dat doe ik zeker en vast heb me vandaag toch al een beetje bezig kunnen houden . Ben Gismo aan het tekenen ✍️. Dat krijgt dan ook een plaatsje naast al zijn herinneringen.
ik weet dat de tijd alles zal moeten helen ❤️🩹 . .Iedereen probeert mij al te zeggen neem nu al een ander hondje ,maar ik kan dat nu nog niet . Dat vind ik veel te vroeg . En ik weet niet ? Of ik dat wel zou doen . Hij was mij zo dierbaar .
Werk ze en ga nog ook proberen wat mijn dag te vullen .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Hij is thuis 🏠 gekomen Gismo en geeft al een mooi plaatsje gekregen . Factuur is ook al betaald dat zat er ook direct bij ,hoef ik daaraan niet meer te denken 💭.
Nu zie ik hem mijn lieverd 🥰 terug maar op een andere manier . Klopt de tranen vloeien er nog . Het is zo heftig .
Hou de moed er in hoor .
groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt