annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-22 05h28

Antwoorden: 156 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

 

Oktober.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

156 ANTWOORDEN 156
Josette
Wijze
Wijze

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Hippie1727 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

We zijn al weer de laatste dag van de maand . Wat gaat de tijd weer vlug voorbij. 

Gisteren ben ik naar het kerkhof 🪦 geweest bloemen gaan neerleggen op het graf van mijn moeke haar ma en papa en zusje op het graf . Het was er al zeer druk . Het graf van mijn mama hebben ze weggehaald maar ze blijft in mijn gedachte en ook dat van mijn grootouders .😢Werd niet eens op de hoogte gehouden en mijn tante was het weer eens vergeten mij te zeggen . Pff 

Heb een kaarsje gebrand voor hun allen en doe dit elke dag . 
Mijn mama heb ik nooit gekend , ze overleed op 10 november . Was amper een paar maanden oud . 
Zo gaat het leven soms met vallen en opstaan. 
**bleep** is het beginnen te regenen ️ dus halen we de paraplu even boven . 😉Straks geboet naar de winkel . Een gezonde wandeling.

Verder voor alle zieken beterschap ❤️‍🩹.

Groet 🖖 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Net wakker en nu dus aan de koffie en wakker worden. 

@Tinneke2 heb eens gezien maar zie nog geen regen maar kan wel deze kant op komen natuurlijk. Zullen zien .....

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Hoop dat @Josette  morgen de kracht genoeg geeft om onze babbehoek te vernieuwen. 
Want dat is iets dat ze zeer goed kan . 
Kijk er wel erg naar uit wat het gaat worden . En hoe het nu met haar en Douglas gaat . Toch triestig als je zo erg ziek bent . Ik weet het want heb er ook heel lang mee gezeten . 
We zien het morgen wel Denk 🤔 het wel 😉Hoop het hè . Alvast wat moed voor jou .

58F06884-F14F-48C2-A9EC-35871478617A.jpeggroetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🍀☘️

 

 

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen