Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-23 05h08
Antwoorden: 179 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497
@Josette , In weet het heb dat ook nog gedaan , doet nu al pijn mijn arm en schouder dat kan er wel nog bij .
Fijne groeten
tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer terug kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
@Tinneke2 ik ben in afwachting.
@Cdt24801 ojeeeeeeeeeeeeeeeee nu al????
Geniet allen van de hoop ik toch laatste warme dag!
Gisteren aan het klussen geweest in de tuin.
Dan bij mijn broer het gras gaan afrijden en nog wat andere dingetjes.
Thuisgekomen wat TV gekeken en gaan slapen.
Daarstraks wakker en opstaan om vast te stellen dat ik al mijn werkgerief op de tuintafel had laten liggen. Op zich geen probleem ware het niet dat het vannacht ferm geregend heeft ...
Dus dan alles maar verzamelen, goed afdrogen (er waren elektrische toestellen bij ...) en wegbergen
Oud worden hé 😁
@Cdt24801 kan morgen ook nog goed 👍 drogen geven weer goed weer . En een mens vergeet wel eens iets , doen we allemaal wel eens zeker , als we wat ouder worden . Niets van aantrekken. 😉
Ben net thuis 🏠. Met de woef 🐕 gaan wandelen 🚶 en de schapen 🐑 kippen 🐓 gans 🪿 (Janneke ) eten gegeven en appelen geplukt . Regen of geen regen ☔️ moet allemaal gebeuren.
En de pijn neem ik er maar mee .
Fijne avond @Josette @patrick2 en tot morgen allen Want heb groot nieuws 🗞️ te vertellen maar dat is voor morgen .
groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt