annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-23 05h05

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

 

Nov.jpg

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/152754

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle medelezers die komen piepen 🐣 

Goedemorgen ,

@Josette  Hier 👈 is het zeer dichte mist 🌫️ en ik moet de wagen 🚐 niet betalen 💰 dat doet mijn broer al een groot voorschot gegeven . En rustig afwachten . Heb hem niet nodig voor de moment . 
@Josette @patrick2 @Cdt24801 Ik had geen problemen met Orange alles werkte  hier naar behoren . 
Heb al een afspraak 📅 bij de kapper 💇‍♀️ rond december kleurtje bijwerken want het grijs komt er door .

vandaag verder wat freubelen .

fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

Voor de kou kleumers onder ons, ik ben al terug van de kapper.

Het was voor mij heerlijk buiten.

Ik ben aan het herleven.

Kleed jullie warm en voorzichtig het is plaatselijk glad.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette T’ja het is heel koud 🥶, maar doet deugd al naar de bakker geweest en koffietje net op en ontbijt . 
Een mens herleefd van dit weer . Wel af en toe de  puffer om puffen boven 👆 gehaald want de mist 🌫️ pakte op mijn adem . 
fijne dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen