annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-23 05h08

Antwoorden: 179 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.

Tot daar.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

179 ANTWOORDEN 179
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  en alle andere 

Goedemorgen , 

Wat een weertje gisteren een regenbui is hier gisteren voorbij gekomen heel de avond en nacht . . Eindelijk opgehouden, ga vandaag vlug naar de plaatselijke markt nog wat plantjes kopen. En verse groente 🍆 voor de soep want die is alweer op . 
@patrick2 op bezoek bij mijn ouders de corona is voorbij . En hebben ook geen griep meer . Het is nu zacht buiten hopelijk kan ik een wandeling maken met de woef 🐕
fijne donderdag verder groetjes 👋
tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 e, alle andere een goedemorgen.

@Tinneke2 hopelijk naar de markt geweest voor vandaag en verse dingetjes gehaald. Hier is ook markt zoals elke donderdag maar ik ga niet ben niet zo een markt man. En ga maar naar je ouders dan zien ze je ook weer maar je weet hé....neem niet te veel hooi op je vork.

Voor de rest niet veel bijzonders dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette  Ben naar de markt geweest en verse groenten gekocht. Dan met mijn moeke naar een 🪴 winkel geweest mooie planten en kruiden 🪴 gekocht . Ben heel laat thuis gekomen want heb op de boomgaard nog noten 🥜 en appels 🍎 geraapt . De schapen 🐑 en kippen 🐓 en onze gans gevoerd . Samen met onze border collie (woef ) Het was zalig om haar te zien lopen . Heb zoveel plezier gehad . 
Eten  gemaakt met verse pompoenen 🎃 in de oven  met gehakt . Ze vonden het heel lekker 😋. Pompoen soep 🍜 voor in de diepvries gemaakt zodat ze een tijdje voort kunnen .  Heb wel veel gedaan maar het geeft me wel heel veel deugd gedaan . Eens geen stress. Niet moeten denken 🧐 aan alles en nog wat van de komende onderzoeken 🕵️‍♀️ die nog moeten komen . 
fijne nacht . Jullie zullen al slapen . Ik kruip er straks ook in . 
groetjes tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

Een goedemorgen allemaal.

een fijne donderdag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  en alle andere 

Goedemorgen,

@Josette zeer goed gelukt kleur zit er goed in. En is mooi 🤩.Ben tevreden met het resultaat.

@patrick2 Rust nog maar goed uit , heb gisteren nog in de tuin gewerkt . Rozen 🌹 geplant en nog een grote pot gekocht de allerlaatste . 
Staat mooi alles nog wat verplaatst . Bankje afgewassen , nu kan ik er eens gaan op zitten 🪑 met een heerlijk kopje koffie ️. 

fijne woensdag iedereen . Groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen