Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@fregilcy ja er zijn er velen die alles nalopen en de eerste willen zijn.
Mij niet gezien.
Een fijne zaterdag voor iedereen.
@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Ben al wakker , nee gaat niet weg en niks speciaals maar één van de dames hier vond het nodig dat ik op moest staan. En als ik éénmaal wakker ben kan ik ook niet meer slapen dus misschien de andere twee dagen uitslapen....?
Voor vandaag en morgen niks aan de planning vandaag en morgen bezig met de site.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2
weeral vrijdag, weeral weekend, weeral een week voorbij, 😉 er zit sneltrein vaart in. 😄 nu gelukkig valt het weer mee, 🌨 gisteren veel geregend maar het was niet koud ; dus de planten hadden veel drinken.☘️en zo gaan we stillekens aan naar een nieuw jaar toe. 🎅 sint klaas en den zwarten piet , en 🌲 al overal kerst versiering en Halloween🎃 toestanden . en zo lopen de mensen jaar in jaar uit mee 🎭 met de fantasieën van iemand anders. dat is het leven zeggen ze dan . de winkeliers varen er wel bij. 💰 dus portemonnee open voor hen die het willen . zie dat is even mijmeren over wat gebeurt , laat de rest zo maar gebeuren of anders snijden ze het weer af , zo aan iedereen verkouden of niet, een leuke dag nog , laatste werkdag van de week. zo leuke plannen maken voor weekend daaag
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 Ik denk dat er nog weinig plaatsen zijn waar het echt stil
en donker is. Jammer maar helaas. Oei verzorg je zijn er velen ziek.
De vrijdag wat wij doen gaan géén idee, géén zin om naar
de winkel te gaan.
Fijne dag iedereen.
@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
De laatste dag voor deze week en dan is het weekend , een verlengd weekend.
@Tinneke2 we hopen dat er veel op gaan dat is de bedoeling maar das afwachten. Dit weekend nog eens goed er mee bezig gaan.
Voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.