annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-24 04h57

Antwoorden: 170 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan deze deur sluiten en

verder op deze plek gaan.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

170 ANTWOORDEN 170
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@fregilcy ja er zijn er velen die alles nalopen en de eerste willen zijn.

Mij niet gezien. 

Een fijne zaterdag voor iedereen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Ben al wakker , nee gaat niet weg en niks speciaals maar één van de dames hier vond het nodig dat ik op moest staan. En als ik éénmaal wakker ben kan ik ook niet meer slapen dus misschien de andere twee dagen uitslapen....? 

Voor vandaag en morgen niks aan de planning vandaag en morgen bezig met de site. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2 

weeral vrijdag, weeral weekend, weeral een week voorbij, 😉    er zit sneltrein vaart in. 😄   nu gelukkig valt het weer mee,     🌨 gisteren veel geregend maar het was niet koud ;   dus de planten hadden veel drinken.☘️en zo gaan we stillekens aan naar een nieuw jaar toe.  🎅 sint klaas en den zwarten piet , en  🌲 al overal kerst versiering en Halloween🎃 toestanden  .  en zo lopen de mensen jaar in jaar uit mee 🎭  met de fantasieën van iemand anders. dat is het leven zeggen ze dan .   de winkeliers  varen er wel bij. 💰 dus portemonnee open voor hen die het willen .                 zie dat is even mijmeren over wat gebeurt ,      laat de rest zo maar gebeuren of anders snijden ze het weer af ,          zo aan iedereen verkouden of niet,       een leuke dag nog ,    laatste werkdag van de week.     zo leuke plannen maken voor weekend   daaag

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2  Ik denk dat er nog weinig plaatsen zijn waar het echt stil

en donker is. Jammer maar helaas. Oei verzorg je zijn er velen ziek.

De vrijdag wat wij doen gaan géén idee, géén zin om naar

de winkel te gaan.

Fijne dag iedereen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

De laatste dag voor deze week en dan is het weekend , een verlengd weekend. 

@Tinneke2 we hopen dat er veel op gaan dat is de bedoeling maar das afwachten. Dit weekend nog eens goed er mee bezig gaan. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen