annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-24 04h44

Antwoorden: 104 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
104 ANTWOORDEN 104
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801  en alle andere 

Goedemorgen,

@Josette prachtige foto , een dikke pluim daarvoor . Ik hou van zonsondergang, zalig om naar te kijken 👀. Voel ik me wat minder alleen . 
En ja ik ga een afspraak maken bij een neuroloog.

@patrick2 Dat is een wijze beslissing en je zal er spijtig genoeg nog wat last achteraf van hebben . O.a vermoeidheid af en toe . Hoop voor u van niet   maar ik draag er nog altijd de gevolgen van . Hou je goed en een knuffel 🧸. 

vandaag brand ik een kaarsje voor wie me dierbaar was en morgen ook . Ook voor mijn hondje 🐶 , is ondertussen al 3 jaar een gemis voor mij .

Alle andere een fijne dag . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Heb er ook al veel last van ook erg veel snotteren op de moment al een pak zakdoekjes gebruikt. Maar goed het zal ooit wel goed komen enkel heeft het ff zijn tijd nodig. Maandag nog slecht dan is het terug de dokter. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2  hier is hij dan, met een zelfgemaakte foto. En jij naar de dokter, dat is niet niks hoofdpijn

heeft een oorzaak.

@patrick2  zeker uitzieken hoor.

Vanop een van onze fietstochten.

Vandaag herdenken we vele van onze overleden familieleden en vrienden.

Een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey @Josette 

Zoals gewoonlijk stel je ons niet teleur en heb je alweer een prachtige illustratie tevoorschijn getoverd. Hoe doe je dat toch steeds weer .. 😉 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

Hier al wakker na een toch een rot nacht te hebben gehad. Veel wakker geworden maar in eens wakker door een enorme niesbui. 

Net maar opgestaan want als ik wakker ben val ik toch niet terug in slaap. 

@Josette ik wil zeker uitzieken daar ben ik echt nu wel aan toe. Niet terug werken en een paar dagen later terug plat. heb dat al eens gedaan en had toen prijs nu heb ik dat wel geleerd die les. De tweede keer is erger op dat moment.

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen