annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-24 04h57

Antwoorden: 170 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan deze deur sluiten en

verder op deze plek gaan.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

170 ANTWOORDEN 170
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801En alle andere 

Goedemiddag, 

@Josette Hier ook een andere burgemeester. 
min onze stad 🌃
@patrick2 Heb niet moeten uitslapen , ze zijn de omheining beginnen te repareren, maar door de zware regen ️ moeten stoppen . Eten nog maken en nadien toch wat even rusten . 😴 middag dutje 😴.

@fregilcy Straks na mijn dutje een cake maken voor morgen mee te nemen bij mijn zusje. 
voor de rest zal wandelen er niet in zitten 🪑. Want hevige regen . Wat herstel werk . Stikken en gedaan voor vandaag . En hoe verloopt uw dagje ??
fijne dag nog 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Heb toch wel ff lekker uitgeslapen vandaag. Normaal 6 uur op nu toch al wat later 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2 mercikes.

Hier krijgen we een andere burgemeester. Zullen er heel veel blij om zijn.

Fijne maandag.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Hier net wakker heb wat uitgeslapen doet eens deugd , nu een koffie en ff wakker worden. 

Voor de rest vandaag rustig dagje niks doen en beetje met de dames bezig houden want die zijn wel blij dat ik thuis ben. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag;

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801  En alle andere ,

Goedemorgen ,

@Josette Dat is geen goed nieuws 🗞️ dat je brengt van je buur . Echt triestig . Toch ook gecondoleerd. . Een geluk 🍀 dat je er nog eens geweest bent dat zal deugd gedaan hebben voor de familie. 
Mijn stem heb ik deze morgen al vroeg uitgebracht. En ja wie zijn nu de goede???  
@patrick2 Mijn haar ben ik nu een kleurtje aan het geven want mij. Kapper geeft haar prijizen serieus omhoog gedaan opeens . Dus spaar ik honderden euro’s per jaar met mij. Lange haren uit o, ook aan producten. En ik blijf vandaag nog thuis . 🏠. .

@fregilcy Hier volle zon geen onweer deze nacht , wel even een klein buitje. Deze week geven ze weer veel zon . Misschien nog een wandeling 🚶 vandaag . Als ik me goed voelt.

fijne zondag en dat de goede mogen winnen al weet ik niet goed wie dat zijn tegenwoordig? 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen