Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
Da's heel graag gedaan, @Josette en Douglas 😃
En weet je wat het leukste is? Wel, ik meen het echt oprecht, die wensen, ik heb dat niet uit pure beleefdheid geschreven 😇
En dat jullie bedankje ook recht uit het hart komt, dat weet ik ook, ik voel dat gewoon 😎. Niet in het minste omdat ik de eer en het genoegen heb om jullie persoonlijk te kennen 👍
@Josette @patrick2 @Tinneke2@Cdt24801
Hallo , weer zaterdag, volle maan, de maan van de liefde zeggen ze dan, 💕Romeo en Juliette, hadden toch ook het licht nodig voor de juiste ladder te plaatsen. Wie weet heeft Douglas ooit gezongen onder het raam van Josette, 👀 ik kon dat niet , mijn stem bleef in gebreke, 😁 en de maan deed het niet alleen. @Tinneke2 had het te warm, maar komt dat ook door de maan? ,🤗 ik heb er niet al te veel van gezien, de laatste dagen heb ik slaap ingehaald , lang geleden zo veel geslapen heb. 🛏 Maar ondertussen, is het morgen weeral zondag, en ga ik den tweeling bezoeken, sorry voor de plagerijtjes maar soms kan ik het niet laten . ik wens jullie een fijn en gelukkig weekend , en vergeet de liefde niet he. 💓 tot de volgende hmm @patrick2 amusement bij volle maan? ?????
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette was en plas bezig en de zon komt er hier stilletjes aan door . Niet koud .
@patrick2 Niet veel geslapen 🛌.te warm 🥵 vannacht . Ook al was het raam 🪟 open .
vandaag nog een dagje werken en je dag zit er ook op . Veel plezier met bowlen.🎳
alle andere een fijne dag.tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Cdt24801 Stefaan het was een super volle maan, vind het wel heel mooi hoor,
maar van slapen komt dan niets in huis!
@patrick2 Amusement.
Verder iedereen een fijne zaterdag.
Ik weet het, @Josette , je hebt er in sé niks tegen maar je hebt er lichamelijk last van. Het is inderdaad heel spijtig dat je daar last van hebt, en het is een feit dat je zeker niet de enige bent.
Los van het feit dat velen daar iets bovennatuurlijks in zoeken is het natuurlijk wel zo dat als je er gevoelig aan bent dat je er dan effectief ook fysiek last van hebt, spoken of geen spoken ... Wie bijgelovig is, die heeft er natuurlijk meer last van, en dan ook gedeeltelijk in de bovenkamer ..
Maar ik weet dat jij een persoon bent met de voetjes op de grond maar helaas tot de groep behoort die er effectief fysisch last van heeft.
Iedere volle maan die ik zie wuif ik even naar en geef de boodschap: hey, laat Josette rusten, kom gewoon hier bij mij dubbel zo hard schijnen 😎
Of het helpt? Wellicht maar een beetje ... Maar de intentie is er toch 😉