annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-24 04h57

Antwoorden: 170 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan deze deur sluiten en

verder op deze plek gaan.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

170 ANTWOORDEN 170
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi @Tinneke2 ,

Ook voor uw vake uiteraard gefeliciteerd, reeds een mooie leeftijd behaald !! En natuurlijk wens ik ook hem nog vele gezonde jaren toe 

Wat die volle maan betreft: die is er maar één keer om de 4 weken hoor 😇. Het is vannacht dus geen volle maan meer hé, dat was donderdag. We zijn al drie dagen verder 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@fregilcy niks te sorryen hoor. En plagen dat mag hier

is toch plezant. Fijn dat je hebt kunnen slapen.

15° niet koud in de nacht.

Vandaag Douglas jarig, zal een rustig dagje worden voor ons 2- tjes.

Hele fijne zondag voor allen.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Proficiat 🥳 aan Douglas en nog heel veel jaartjes en dat hij nog gezond mag leven . Ben wat laat . Ik weet het maar vandaag was het ook feest bij ons mijn cake is 86 jaar geworden en we hebben met alle kinderen 🧒 en kleinkinderen gevierd . Zo gelukkig 🍀 was hij . Heb hem nog nooit zo blij gezien . Tranen van geluk 🥲 heb ik geweend . Deed echt deugd . Fijne nacht en tot morgen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey @Josette ,

Geef aan uw ventje maar een hele dikke knuff in mijn naam en ik wens hem nog vele zo gezond mogelijke jaren 😇

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  Stefaan ik moet je bedanken, dus bij deze merci.

Leden met de meeste pluimen