Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
Hoi @Tinneke2 ,
Ook voor uw vake uiteraard gefeliciteerd, reeds een mooie leeftijd behaald !! En natuurlijk wens ik ook hem nog vele gezonde jaren toe
Wat die volle maan betreft: die is er maar één keer om de 4 weken hoor 😇. Het is vannacht dus geen volle maan meer hé, dat was donderdag. We zijn al drie dagen verder 😉
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@fregilcy niks te sorryen hoor. En plagen dat mag hier
is toch plezant. Fijn dat je hebt kunnen slapen.
15° niet koud in de nacht.
Vandaag Douglas jarig, zal een rustig dagje worden voor ons 2- tjes.
Hele fijne zondag voor allen.
@Josette Proficiat 🥳 aan Douglas en nog heel veel jaartjes en dat hij nog gezond mag leven . Ben wat laat ⏰. Ik weet het maar vandaag was het ook feest bij ons mijn cake is 86 jaar geworden en we hebben met alle kinderen 🧒 en kleinkinderen gevierd . Zo gelukkig 🍀 was hij . Heb hem nog nooit zo blij gezien . Tranen van geluk 🥲 heb ik geweend . Deed echt deugd . Fijne nacht en tot morgen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt