Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@patrick2 nooit honing in warme drank doen! Gaar de werking helemaal van weg.
@fregilcy fijn voor jou, ik een kl ........... nacht en dan tot overmaat van ramp valt Douglas uit zijn bed
dus niets meer geslapen, dan maar kalm aan weeral vandaag.
Fijne woensdag iedereen.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette
Zo om te beginnen, in alle rust en stilte, 30 Okt. nog twee maand en tis weer zover 👔
de dagen vliegen echt voorbij, 🌬 begin er een beetje in te komen om langer te slapen s' morgens , was nog altijd op het zelfde uur op. Er zijn veel zieken, 🤢 allemaal luchtweg infecties 🤧, dus goed verzorgen en warm induffelen , alhoewel het eigenlijk nog niet koud is . anders gaat alles zijn gangetje , niet veel nieuws , ons wat rustig bezig houden, 🌳 en af en toe eens naar buiten, we komen de laatste dagen van Oktober wel door . dus ik wens jullie het beste toe en de zieken verzorg jullie goed en de rest geniet van de gezondheid, en als kouder word , een beetje dichter kruipen doet ook geen pijn, allee tot de volgende daaag
Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.
mag je hier nog iets schrijven , ik word jullie bemoeienissen meer dan zat heide kneutters .
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemiddag,
@Josette och had niet gezien dat al zo laat ⏰ was . Ben aan het poetsen . Met de boven . 👆. Al een kamer gedaan . En de nu beginnen aan de badkamer 🚽 gaat traag vooruit .
maar doe niet alles vandaag .
@patrick2 jeetje 😰 heb echt met je te doen . Als niet beter toch maar nog eens bij de dokter 🧑⚕️ gaan . Je hebt het goed te pakje. . Een keelpastille kan ook helpen tegen de kriebel . Je moet het zelf een beetje aanvoelen waarmee je je best comfortabel mee voelt . En veel slapen 😴 is natuurlijk de beste medicijn. 💊. Nog heel veel beterschap gewenst.
Ga nog een beetje verder werken boven en morgen de rest . Op tijd mijn rust nemen.
En blijf thuis 🏠.
Ga nergens naartoe ook niet bij mijn zus 👩.
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ga deze week eens aanzien wat er gaat komen.
Heb nog pillen te gaan voor de rest van de week dus hopelijk helpen ze. Ik hou het voor de rest gewoon rustig lekker in de zetel en beetje de kachel aan.
Deze keer is het volgens mij ook erger dan de eerste keer aangezien het goed op mijn stem zit en de eerste keer was dat wel wat minder.