Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-22 05h28
Antwoorden: 156 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Heb je zo slecht kunnen slapen @Josette ?
Heb de auto al gehaald gisteren natuurlijk en had nog een klein voordeel bleek dat de rekening uiteindelijk € 100 goedkoper uit kwam als voorzien was. Niet dat het dan weinig was want de rekening was veel maar het was de rekening zoals ik een groot onderhoud weet wat die kost bij mijn garage.
Die zijn dus niet veel opgeslagen ten opzichte van twee jaar geleden mijn laatste groot onderhoud.
Nu ff wakker worden met een koffie dus aan allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Hem tamelijk goed geslapen wel de eerste uurtjes wakker geworden . Maar daarna rond 3 uur ben ik weer inslaap gevallen . Ben naar beneden gegaan en wat getekend . En dan weer bed 🛌 ingekropen .
@Josette paar keer moeten niezen 🤧, maar is precies over . Zoals altijd een drup neus 👃.afwachten . Moet nog achter een griepspuit 💉 gaan maar daarvoor een week wachten na mijn vaccinatie 💉.
Vandaag bellen voor een voorschrift.
@patrick2 Vandaag mag je je auto 🚘 gaan halen jeetje zal weer een rekening zijn .😒pff .
En je weekend gaat nu in . Hier wordt er regen ☔️ verwacht , maar niet koud . Had veel te warm deze nacht . Was weer puffen .
Ga vandaag wat klusjes doen . Paar spulletjes opbergen van mijn woefke dat ik ga houden . Wie weet voor later … want voel me zo eenzaam 😢.
fijne vrijdag iedereen liefs en dikke knuffel allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Net het werk afgesloten dus nu weer beneden aan de pc hahahahaha.
Ja @Tinneke2 de auto halen en ja @Josette dat zal een dikke rekening zijn vrees ik. Deze maand gewerkt enkel voor de auto te betalen het groot onderhoud.
Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.
Goedemorgen @Cdt24801 en @patrick2 ook aan
de andere binnenkomers of meelezers.
@Tinneke2 verzorg je, zijn er al verschillende met de griep.
@patrick2 fijn weekend toegewenst, en doe de beurs maar open, ojeeeee.
Voor allen een fijne vrijdag.