Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-22 05h28
Antwoorden: 156 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 zo zielig voor je boefje dat die er wat slechter aan toe is. Maar zoals al gezegd door @Josette niet te veel laten afzien das ook niet fijn. Maar wel heel heel erg als je die binnenkort moet afgeven.
Voor nu ga ik ff wakker worden dus ff koffie drinken en zo.
En zeg ik allen een fijne dag vandaag.
Goedemorgen @Cdt24801 en @patrick2 ook aan
de andere binnenkomers of meelezers.
@Tinneke2 het is ook volle maan dan slaap ik ook slecht,
ja je woefje beterschap.
Fijne dag allemaal.
Iedereen een fijne zondag gewenst
Groeten,
bigM
@Anonymous Fijne dag , alles goed met je Fin je nog eens te horen 👂.hele fijne groetjes
tinneke2.😉🧸/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemiddag,
Niet veel geslapen 🛌 mijne woef 🐕 geeft mij heel de nacht wakker gehouden . Maar dat heb ik er voor over . Dus heb ik dan maar mijne strijk gedaan en gedweild . Straks ga ik een mooi prachtige vitrine kast ophalen voor een echt koopje . Met mijn broer 👨.
we rijden met twee auto’s 🚘 dat er alles in kan . Ben super blij .
@patrick2 blij te horen dat je je al beter uitgeslapen bent ,vermoeidheid kan je parten spelen . Wordt tijd dat je weer wat verlof krijgt? Rust nog maar wat en dikke knuffel 🧸.
@Josette Hier geeft de zon uiteindelijk ook geschenen en het is hier binnen ook warm . Dat bespaart mij al verwarming 😜.
mee zijn tegenwoordig de vroege vogels die altijd vroeg opstaan . Terwijl iedereen nog slaapt . 😴 Mijn buur van rechtovereind had dat eens gezien . Ik kruip nog eens in mijn nest zei ze .Goed bedoeld hè .Niet verkeerd opvatten van de vroege vogels .
Fijne zondag / Groetjes tinneke2 🧸🧸