Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-22 05h28
Antwoorden: 156 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Alles staat al buiten bij mij voor opgehaald te worden recyclage papier en karton en plastiek . Netjes bijeen . Straks nog wat zwerfvuil bijeen rapen want er ligt weer heel wat op de baan . Jeetje 🙄.
Het is wel weer wennen S’morgens dat donker op staan moet het weer gewoon worden . En het vroege donker worden , maar het is ook gezellig met kaarsjes 🕯️ in je woonkamer.
voor de rest een fijne dag gewenst
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Zoals al vermeld door @Josette de kop is er weer vanaf de werk week weer begonnen.
@Tinneke2 het is idd vroeg donker en laat licht en stevig afgekoeld buiten dus we gaan echt naar de koude maanden toe. Maar zoals je zegt met de kaarsjes aan is het ook gezellig.
Voor de rest niks te vermelden dus een fijne dag verder.
@patrick2 Dat klopt zeker met kaarsjes 🕯️ , mijne woef eet weer niet denk dat hij naar zijn einde toe gaat . Eter niet wat er scheelt ,zal nog eens de dierendokter moeten bellen . Heb juist mijn factuur betaald van de gas en elektriciteit ⚡️. En de huishuur en de verzekering van de wagen en dan ben ik er nog niet leven is echt verdorie 🤬 duur geworden . De benzine ⛽️ is ook weer op geslagen pff
Wat een wereld 🌍.
Ga een kleinigheidje eten !
Fijne avond . Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Nee dat zal volgende maand zijn vermits ik dan niet moet betalen , het zou mijn laatste betaling geweest zijn . Kan dat allemaal goed opvolgen ik krijg daar ook telkens een mailtje van en ook als het betaald is .
Dus wachten op volgende maand
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt