Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-22 05h28
Antwoorden: 156 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854
Idd en heb volgende maand terug een week verlof. Maar ik ga zien of ik daar nog tien dagen achter ga plakken want heb nog tien dagen verlof staan , dan neem ik drie weken totaal. Maar eerst overleg plegen met mijn collega want die moet dan wel mijn werk overnemen.
@patrick2 zou u zeker geen slecht doen , het is te hopen dat het lukt ,maar dat zal misschien 🤔 toch geen probleem zijn . Ik ga er vandoor . Eerst ontbijtje bij mijn ouders dat ik er sterk 💪 op sta . En dan dan de spieren 💪 gebruiken voor de kast
doei 👋 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Goedemorgen @Cdt24801 en @patrick2 ook aan
de andere binnenkomers of meelezers.
Hier was het ook volle zon heel de dag, amai 23.5 binnen alles
weeral dicht gedaan.
@patrick2 hopelijk beter? En géén Corona het loopt er vol van!
Hier aan de strijk.
Fijne zondag iedereen.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette dat ik me niet goed voel is van de vermoeidheid meer is dat niet hoor. Nu voel ik me iets beter want heb heel veel al geslapen. Nu ben ik ook opgestaan , lag al heel vroeg gisteren in bed 20 uur en heb tot nu geslapen. Straks ga ik terug slapen want deze nacht weer werken.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.