Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-22 05h28
Antwoorden: 156 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854
Goedemorgen @Cdt24801 en @patrick2 ook aan
de andere binnenkomers of meelezers.
@Tinneke2 wind wel maar veel zon de overgordijnen
moeten dichtdoen.
Fijne donderdag iedereen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemiddag,
Vandaag bij mijn moeke haar voeten 🦶 gaan verzorgen , pedicure dag . Nagels knippen en vijlen en eelt verwijderen. Daarna een massage en kan ze weer beter stappen . Dan de beurt aan mijn vake . Zijn de oudjes weer goed te been 🦵.
want verzorging voor hen is zeer belangrijk. En dan terug huiswaarts nog heel wat karweitjes liggen er thuis 🏠 te wachten .
Straks komt er al iemand voor mijn boiler en verwarming want ging niet . Eindelijk . Niet dat ik voor de moment kou had .
Gisteren veel werk verricht ben wel pas in de namiddag gegaan bij mijn zusje ,daarna boodschappen en gekoot samen en ze kan momenteel nog mijn hulp gebruiken ,want ze is nog altijd niet genezen ❤️🩹 krijgt nog lang medicatie en om de 14 dagen een spoeling .soms is ze echt ziek 🤢 van al de medicatie 💊.**bleep** is een lelijk beestje. Vaak moe .Dus alle hulp helpt .
Rust ook dus verdeel ik mijn pauze want alle dagen zou ook teveel zijn voor mij kan ik ook niet . Te veel is te veel .
Fijne dag
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Het is weer woensdag dus voor vele de helft van de week maar voorbij is het donderdag want is al weer bijna weekend voor me.
@Tinneke2 je doet weer veel en een denk te veel maar dat laat ik er ff naast liggen. Rust op tijd en denk ook aan je zelf hé .
@Josette heb niks mee gekregen van het mooi weer aangezien ik dan mijn in gegaan ben deze ochtend. Nu merk ik dat de wind wat opgekomen is.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 Ik rust op tijd en stond ,vandaag door omstandigheden is er iets tussen gekomen en ben ik dus thuis moeten blijven. Dus heb ik gerust .
Wat het weer betreft veel wind er was geen sprake van 21 graden het was eerder frisjes . Geen zon gezien . @Josette zag zelfs iemand die met zijn fiets flink moest trappen . Mijn zwerfvuilzak vloog langs alle kanten ben er mee gestopt ,alles vloog alle kanten op. 😂en ik ook bijna .
Dus dan maar binnen
Fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Goedemorgen @Cdt24801 en @patrick2 ook aan
de andere binnenkomers of meelezers.
@Tinneke2 denk ook aan jezelf hé.
Op naar de 21° vandaag amai dat is in de zon +5°.
Fijne woensdag.