annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-23 05h08

Antwoorden: 179 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.

Tot daar.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

179 ANTWOORDEN 179
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

@Josette ik heb ook eindelijk eens tot nu geslapen en niet om half zes of zes uit het bed. Dus eens goed doorgeslapen vanaf half tien gisteravond.

Voor vandaag niet heel veel in de planning. Gisteren lekker eten gemaakt , verse spaghettisaus en dan met zijn allen lekker gegeten. Als toetje een een lekker gemaakte cake die was heerlijk.

Voor de rest zou ik zeggen allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle andere 

Goedemorgen , 

@Josette brr het is al een pak kouder buiten , zonnetje schijnt nu en de regen ️ is voorbij . Vanmorgen kwam ik buiten in de tuin 🪴 en alle blaadjes waren al van een plant volledig af gevallen . Heb ze al opgeruimd 🧹. 
@patrick2 veel kookplezier en laat het daarna smaken . 
groetjes tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

Een goedemorgen allemaal.

Hier is het eindelijk een stukje koeler, heerlijk.

Maak er een fijn weekend van.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.

@Josette idd en het gaat nog een heel pak kouder worden maar voor jou is het gegund.

Vandaag lekker koken met mijn beste vrienden ( de oude buren met kleine ) maar seffens eerst daar koffie drinken.

Voor de rest blijft het rustig vandaag dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere 

@Josette @patrick2 @Cdt24801 Hier is het nog goed aan het regenen ️ ook deze nacht terug 😉

En dan het groot nieuws 🗞️ mijn zusje en haar vriend gaan trouwen en hebben mij gevraagd om getuige te zijn . Heb dan zonder twijfel ja gezegd . Als dat geen fantastische nieuws is . En aan de beterhand blijkt dat er voorlopig geen kwaadaardige cellen meer aanwezig zijn . Geen baxters meer 🤩   . Gisteren waar de baxter  kreeg  weggehaald. Eindelijk is ze er van af . vingers cross 🤞. Dat het zo mag blijven wel nog 5 jaar zeggen ze vrij blijven , maar alles ziet er voor haar zeer positief uit . Daarom besloten om een huwelijk te plannen . Ik ga samen met haar ons kleding gaan uit zoeken . Want het is nog voor deze maand . 
Heb gehuild van blijdschap 😚

Ben zo gelukkig 🍀 voor haar en ons familie ook . 
wens jullie een aangename dag 👋 

IMG_0344.jpeg

Doei 👋 tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen