annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-23 05h08

Antwoorden: 179 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

                         

                              

                              Okt.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.

Tot daar.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

179 ANTWOORDEN 179
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Ben al genoeg buiten geweest vandaag ... Beetje lichte regen gehad, maar doenbaar  😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere

Goedemorgen ,

@Josette Ben veel wakker geweest moet nog aan het uur wennen . 
@patrick2 Hoe was je eerste werkdag na 3 weken verlof? Zeker gewoon en blij om aan het werk te zijn . 
@Cdt24801 Geen regen ️ momenteel en de wind 💨 is hier gaan liggen . Ga eens een wandelingetje 🚶‍♀️ maken . 
Gezond weer .

@bigMODDER voor jou is het weekend voorbij gevlogen en werkendag . Werk ze .😉

fijne dag allen tinneke 2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

@Tinneke2 ja de eerste nacht zit er op en was normaal zoals elke dag. Er zijn een aantal dingen veranderd en dat is dat ik vanaf vandaag ook 2 uur eerder begin te werken. Dus krijg wat andere werkuren maar goed moeten zien of ik dat blijf doen.

Want die uren om te beginnen zijn moeilijk , eind uur is makkelijker maar begin uur niet. Maar goed zal vandaag beginnen daarmee en dan overleggen hé op het werk.

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Hopelijk komt het goed en is het echt bespreekbaar, dat moet toch kunnen na zovele jaren werk . 
@Josette een beetje 🤏 maar denk 🤔 dat ik niet alleen ben dat zo slecht slaap zeker . Blijkt nu ook aan mijn 🩸 waarden te zien zijn . Maar ach als alles langs de telefoon 📞 tegenwoordig moet omdat ze gene tijd hebben de huisarts. Pff Ben al op zoek naar iemand anders en dichter bij huis 🏠. Fijne avond . Ga wat tv 📺 kijken. 

doei 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 sterkte met de aanpassing.

@Tinneke2 je bent niet alleen een schrale troost hé.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen