Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-23 05h08
Antwoorden: 179 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere
@Josette Hier is het goed aan het regenen ☔️ ook deze nacht . En al veel minder warm .
@patrick2 jammer dat het weer juist omslaat tijdens je verlof en zoals je zegt het gaat frisser worden als de weergoden het toe laten. Eerst zien hè . Heel fijn verlof met wat je plannen ook zijn .
verder nog geen nieuws 🗞️.
Doei 👋 tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Was toch al niet iets van plan ging gewoon rustig aan doen lekker ff echt niks doen. Zit deze week al wat lekker in de zetel ben een serie terug aan het volgen gegaan dus echt even ontspannen.
Ook ff geen hulp aan de planner die mijn werk nu over neemt echt gewoon dus rust. En dat het weer daarvoor omslaat geen enkel probleem hoor vermaak me thuis prima.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa een beetje regen hier nu.
Maar nog warm buiten.
@patrick2 geniet van je vrije dagen.
Iedereen een fijne donderdag.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Net wakker dus nu een koffie en ff wakker worden.
@Josette hier regent het ook heb ik gehoord. Maar het gaat serieus afkoelen vanaf volgende week. En ik geniet zeker van mijn vrije dagen merci !
Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
@Josette Goedemorgen , heb al 3 keer proberen te bellen naar de huisarts geen gehoor wordt telkens weer afgewezen. 🙅
Straks nog eens proberen.
@patrick2 eerste week altijd moeilijk met verlof het gaat goed komen 😉
tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt